پویش«آقاسلام باشماخوشیم» برگزار می‌شود پویش«آقاسلام باشماخوشیم» برگزار می‌شود پویش«آقاسلام باشماخوشیم» برگزار می‌شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
پویش«آقاسلام باشماخوشیم» برگزار می‌شود پویش«آقاسلام باشماخوشیم» برگزار می‌شود پویش«آقاسلام باشماخوشیم» برگزار می‌شود پویش«آقاسلام باشماخوشیم» برگزار می‌شود پویش«آقاسلام باشماخوشیم» برگزار می‌شود

پویش«آقاسلام باشماخوشیم» برگزار می‌شود

«آقاسلام باشماخوشیم» طرحی مشترک است که با همکاری آستان قدس رضوی و رادیو زیارت برگزار می شود تا در این بهار، با مهربانی و لبخند خانه‌مان را آباد کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، «آقاسلام باشماخوشیم» طرحی مشترک است که با همکاری آستان قدس رضوی و رادیو زیارت برگزار می شود. در این طرح پنج پویش تعبیه شده است تا در این بهار، با مهربانی و لبخند خانه‌مان را آباد کنیم.


پویش عبادات جمعی خانوادگی با عنوان #مثل_مسجد، پویش کتاب و کتابخوانی با عنوان #بهار_خوان، پویش سرگرمی‌های سالم و شادی‌بخش خانوادگی با عنوان #به وقت لبخند، پویش صله‌رحم با خانواده و دوستان با عنوان #به توان مهربانی و پویش خدمت در خانه با عنوان #خانه ات آباد از طرح های این مسابقه به شمار می آید.


برای شرکت در این پویش‌، عکس، فیلم و صوت خود در تمامی پیام رسان‌ها را به نشانی @ravaq_razavi و @AkhbareZiyarat ارسال و در شبکه‌های اجتماعی با هشتگ‌های مربوطه در صفحه خودتان منتشر کنید.


آثار ارسالی در رادیو زیارت و فضای مجازی بازنشر داده شود. مهلت ارسال تا ۲۰ اردیبهشت همزمان با میلاد امام حسن مجتبی علیه‌السلام خواهد بود.


‌‌پویش دیگر«آقا سلام با شما خوشیم»


این پویش با طرح #مثل_مسجد، #بهار_خوان، #به وقت لبخند، #به توان مهربانی و #خانه ات آباد  برگزار می شود.


برای شرکت در این پویش‌، عکس و فیلم و صوت خود در تمامی پیام رسان‌ها را به نشانی @ravaq_razavi و @AkhbareZiyarat ارسال  و در شبکه‌های اجتماعی با هشتگ‌های مربوطه در صفحه خودتان منتشر کنید.


گفتنی است شرکت کنندگان در این پویش ها از ۸۸ جایزه ویژه و ۸۸۸ جایزه نفیس بهره مند می شوند.


آثار برتر در رادیو زیارت و فضای مجازی بازنشر داده می شود. مهلت ارسال در این پویش نیز تا ۲۰ اردیبهشت همزمان با میلاد امام حسن مجتبی علیه‌السلام است.


| شناسه مطلب: 99873




امام زمان



نظرات کاربران