گذرگاه رفح برای بازگشت فلسطینی‌ها به غزه بازگشایی شد گذرگاه رفح برای بازگشت فلسطینی‌ها به غزه بازگشایی شد گذرگاه رفح برای بازگشت فلسطینی‌ها به غزه بازگشایی شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
گذرگاه رفح برای بازگشت فلسطینی‌ها به غزه بازگشایی شد گذرگاه رفح برای بازگشت فلسطینی‌ها به غزه بازگشایی شد گذرگاه رفح برای بازگشت فلسطینی‌ها به غزه بازگشایی شد گذرگاه رفح برای بازگشت فلسطینی‌ها به غزه بازگشایی شد گذرگاه رفح برای بازگشت فلسطینی‌ها به غزه بازگشایی شد

گذرگاه رفح برای بازگشت فلسطینی‌ها به غزه بازگشایی شد

سفارت فلسطین در قاهره از شهروندان فلسطینی مقیم مصر که قصد بازگشت به نوار غزه را دارند، دعوت کرد تا از فرصت بازگشایی گذرگاه رفح در ماه جاری میلادی استفاده کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، این سفارتخانه در ادامه خطاب به شهروندان فلسطینی در مصر که خواستار بازگشت به نوار غزه هستند، گفت: این گذرگاه مرزی میان مصر و نوار غزه از فردا ۱۳ آوریل (۲۵ فروردین ) تا ۱۶ آوریل (۲۸ فروردین)باز خواهد بود.
در بیانیه سفارت فلسطین، دولت فلسطین و دیاب اللوح نماینده دائم آن در اتحادیه عرب، از عبدالفتاح السیسی رئیس جمهوری مصر و دستگاه‌های مربوطه در این کشور بابت تلاش‌های مستمرشان در کاهش فشارها از دوش فلسطینی‌ها در نوار غزه، حمایت از مساله فلسطین و دفاع از حقوق فلسطینی‌ها در تمامی تریبون‌های سیاسی، دیپلماتیک و حقوقی تقدیر و تشکر کردند.
مرزهای نوار غزه از ژوئن ۲۰۰۷( خرداد ۹۶ ) در پی پیروزی حماس در انتخابات توسط اسرائیل و مصر به منظور تحت فشار قرار دادن دولت حماس مسدود شد. مرزهای نوار غزه از آن زمان به این سو به روی سازمان‌های بین‌المللی امداد و خبرنگاران خارجی نیز بسته ‌شد.


| شناسه مطلب: 99920




فلسیطن غزه



نظرات کاربران