امام‌جماعت مکه برای بیماران کرونا آب زمزم فرستاد امام‌جماعت مکه برای بیماران کرونا آب زمزم فرستاد امام‌جماعت مکه برای بیماران کرونا آب زمزم فرستاد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
امام‌جماعت مکه برای بیماران کرونا آب زمزم فرستاد امام‌جماعت مکه برای بیماران کرونا آب زمزم فرستاد امام‌جماعت مکه برای بیماران کرونا آب زمزم فرستاد امام‌جماعت مکه برای بیماران کرونا آب زمزم فرستاد امام‌جماعت مکه برای بیماران کرونا آب زمزم فرستاد

امام‌جماعت مکه برای بیماران کرونا آب زمزم فرستاد

مقامات مذهبی عربستان سعودی دستور دادند تا در میان مبتلایان به ویروس کرونا که در بیمارستان‌های این کشور بستری هستند، آب زمزم توزیع شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، مقامات مذهبی عربستان سعودی روز یکشنبه دستور دادند تا در میان آن دسته از مبتلایان به ویروس کرونا که در بیمارستان‌های این کشور بستری هستند، آب زمزم توزیع شود.


بنا بر اعلام خبرگزاری رسمی عربستان عبدالرحمان السدیس، امام جماعت مکه دستور داده است تا آب زمزم به تمام بیمارستان‌ها فرستاده شود تا به این ترتیب روحیه بیماران مبتلا به ویروس کرونا تقویت گردد.


رسانه‌های رسمی عربستان سعودی این کار امام جماعت مکه را «وظیفه ملی و مسئولیت اجتماعی» او توصیف کردند.


زائران مکه قرن‌هاست که در جریان سفر زیارتی خود به عربستان از چاه زمزم که قدمت آن به دوران زندگی پیامبرانی همچون ابراهیم و اسماعیل برمی‌گردد، آب می‌نوشند.


تاکنون بیش از ۴ هزار و ۴۰۰ نفر در عربستان سعودی به کووید ۱۹ مبتلا شده و ۵۹ نفر جان خود را از دست داده‌اند.


| شناسه مطلب: 99925




عربستان آب زمزم مکه



نظرات کاربران