اداره امور مذهبی ترکیه: فاصله‌گذاری اجتماعی در ماه رمضان رعایت شود اداره امور مذهبی ترکیه: فاصله‌گذاری اجتماعی در ماه رمضان رعایت شود اداره امور مذهبی ترکیه: فاصله‌گذاری اجتماعی در ماه رمضان رعایت شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اداره امور مذهبی ترکیه: فاصله‌گذاری اجتماعی در ماه رمضان رعایت شود اداره امور مذهبی ترکیه: فاصله‌گذاری اجتماعی در ماه رمضان رعایت شود اداره امور مذهبی ترکیه: فاصله‌گذاری اجتماعی در ماه رمضان رعایت شود اداره امور مذهبی ترکیه: فاصله‌گذاری اجتماعی در ماه رمضان رعایت شود اداره امور مذهبی ترکیه: فاصله‌گذاری اجتماعی در ماه رمضان رعایت شود

اداره امور مذهبی ترکیه: فاصله‌گذاری اجتماعی در ماه رمضان رعایت شود

اداره امور مذهبی دولت ترکیه با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان اعلام کرد: روزه‌داران باید در این ماه دستورالعمل‌های فاصله‌گذاری اجتماعی برای مقابله با کرونا را مراعات کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، نهاد ارشد دولت ترکیه در زمینه مسائل مذهبی درباره لزوم مقابله با شیوع ویروس کرونا در ایام ماه مبارک رمضان به مردم این کشور توصیه‌هایی کرده است.
خبرگزاری آناتولی اعلام کرد: «اداره امور مذهبی» دولت ترکیه امروز سه شنبه در بیانیه‌ای از مردم خواسته است در ماه مبارک رمضان، دستورالعمل‌های مربوط به فاصله‌گذاری اجتماعی برای مقابله با ویروس کرونا را مراعات کنند.
در این بیانیه آمده است: «باید از برگزاری مراسمات و نشست‌های افطاری با خویشاوندان، همسایگان و دوستان اجتناب شود».
اداره امور مذهبی ترکیه اعلام کرد: روزه گرفتن در ماه رمضان یک وظیفه دینی است و نمی‌توان با استناد به شیوع کرونا از آن سرباز زد.
این نهاد دولتی با اشاره به نظرات کارشناسان بهداشتی در ترکیه اعلام کرد: روزه گرفتن برای افراد سالم هیچ خطری ندارد.
بیانیه اداره امور مذهبی ترکیه در شرایطی منتشر شده است که طبق آمار رسمی در این کشور تا به امروز، بیش از ۶۱۰۰۰ تن به کرونا مبتلا و ۱۲۹۶ نفر جانشان را از دست داده‌اند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران