حضور رادیو معارف در حرم حضرت معصومه حضور رادیو معارف در حرم حضرت معصومه حضور رادیو معارف در حرم حضرت معصومه بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
حضور رادیو معارف در حرم حضرت معصومه حضور رادیو معارف در حرم حضرت معصومه حضور رادیو معارف در حرم حضرت معصومه حضور رادیو معارف در حرم حضرت معصومه حضور رادیو معارف در حرم حضرت معصومه

حضور رادیو معارف در حرم حضرت معصومه

رادیو معارف به‌طور زنده از حرم مطهر حضرت معصومه (سلام الله علیها )، پخش برنامه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج به نقل از روابط عمومی معاونت صدا، برنامه "بخوانید مرا" توسط گروه قرآن و اهل رادیو معارف طراحی و تولید می‌شود که به طور زنده و همزمان با اذان ظهر از این شبکه رادیویی به روی آنتن می‌رود.
‌نقش دعا و توسل در آرامش به هنگام مشکلات در برهه‌های خاص زمان از منظر آیات و روایات از مهمترین اهداف این برنامه است.
مسعود کاویانی مدیر رادیو معارف در باره اهداف این برنامه گفت: بررسی موانع ارتباط با خدا از منظر آیات و روایات ، آسیب‌ها و پیامدهای عدم ارتباط با خدا و راههای تقویت ارتباط با خداوند در زندگی و تبیین آثار و برکات دعا و راه‌های تقویت آن از جمله موضوعاتی است که در این برنامه به سمع شنوندگان رادیو معارف می‌رساند.
او گفت: یکی از ویژگی‌های این برنامه به خاطر حضور و کارشناسی خطیبان شناخته شده آن است و تا به امروز آیت الله سید احمد خاتمی عضو خبرگان رهبری، حجت الاسلام نظری منفرد و حجت السلام پسندیده از خطیبان به نام از میهمانان این برنامه بودند.
مدیر رادیو معارف یادآور شد: همچنین طرح زیارت نیابتی شنوندگان از دیگر بخش‌های این برنامه است، همه محبان و دلدادگان به ساحت قدسی حضرت فاطمه معصومه سلام اللهه علیها می‌توانند از اقصی‌ نقاط جهان با ثبت نام در سامانه‌ 30000553 برای زیارت به نیابت درخواست دهند.
برنامه «بخوانید مرا» ویژه‌برنامه اذان‌گاهی ظهر رادیو معارف به تهیه کنندگی محمد حسن جلالی و اجرای محمد جواد محمدی هر روز ساعت ۱۲:۵۰ به طور زنده از حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها بر امواج اف ام ردیف ۹۶ پخش می‌شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران