کتاب «اندکی صبر» منتشر شد کتاب «اندکی صبر» منتشر شد کتاب «اندکی صبر» منتشر شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
کتاب «اندکی صبر» منتشر شد کتاب «اندکی صبر» منتشر شد کتاب «اندکی صبر» منتشر شد کتاب «اندکی صبر» منتشر شد کتاب «اندکی صبر» منتشر شد

کتاب «اندکی صبر» منتشر شد

به همت اداره تولیدات فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی، کتاب « اندکی صبر» توسط انتشارات زائر رضوی منتشر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، «خشم و عصبانیت بیماری نیست، بلکه یک احساس و هیجان عادی در وجود آدم‌هاست، درست مثل غم و شادی، اضطراب، ترس و لذت. هر انسانی در بعضی موقعیت‌ها دچار این احساس می‌شود به همین دلیل، مهم است که خشم را بشناسیم و برخورد درستی با آن داشته باشیم. هیچکس حق ندارد با دیگران با پرخاش و تندی برخورد کند چرا که راه های سالم و مختلفی برای برخورد با این خصلت وجود دارد.» این بخشی از کتاب « اندکی صبر» است، که روش‌های برخورد با خشم و غضب را معرفی می کند.
این اثر به همت اداره تولیدات فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی و با ارزیابی علمی حجت الاسلام والمسلمین سید محمود مرویان حسینی و ویراستاری سعیده سادات حسینی در شمارگان ۵هزار نسخه جمع بندی شده و به رشته تحریر درآمده است.
«کنار تو درگیر آرامشم»، «با پرخاشگری کودکم چه کنم؟»، «خب حالا چه کنیم؟»، «نقشه نقش بر آب » ،« خشم خوب هم داریم»، «کاکتوسی که گل داد»، «دو روی یک سکه»، «بزن تا میزون شم...»، «کتک کاری به خاطر هیچ و پوچ»، «سریع جات رو عوض کن»، «رفیق فابریکت رو بشناس»، «نقشه کشی برای اسب آبی» موضوعاتی است که در کتاب «اندکی صبر» بیان شده است.
راه‌های دریافت این کتاب شامل دانلود رایگان از طریق مراجعه به سایت حرم مطهر رضوی به آدرس haram.razavi.ir (بخش مسابقات)، دانلود رایگان از طریق مراجعه به سایت رسمی ارائه محصولات فرهنگی حرم مطهر امام رضا علیه السلام به آدرس archive.razavi.ir ، دانلود رایگان از طریق مراجعه به بخش (انتشارات زائر رضوی) در نرم افزار تلفن همراه طاقچه، دانلود رایگان از طریق مراجعه به کانال تولیدات فرهنگی حرم مطهر رضوی در تمامی پیام رسان های ایرانی به آدرس  @razavi_tv می باشد.


منبع: آستان نیوز


| شناسه مطلب: 99970




تاز ه های نشر صبر



مطالب مرتبط

نظرات کاربران