تاریخ آزمون انتخاب مدیران کاروانهای حج به تعویق افتاد تاریخ آزمون انتخاب مدیران کاروانهای حج به تعویق افتاد تاریخ آزمون انتخاب مدیران کاروانهای حج به تعویق افتاد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تاریخ آزمون انتخاب مدیران کاروانهای حج به تعویق افتاد تاریخ آزمون انتخاب مدیران کاروانهای حج به تعویق افتاد تاریخ آزمون انتخاب مدیران کاروانهای حج به تعویق افتاد تاریخ آزمون انتخاب مدیران کاروانهای حج به تعویق افتاد تاریخ آزمون انتخاب مدیران کاروانهای حج به تعویق افتاد

تاریخ آزمون انتخاب مدیران کاروانهای حج به تعویق افتاد


روابط عمومی سازمان حج و زیارت طی اطلاعیه اعلام کرد؛ تاریخ آزمون انتخاب مدیران کاروانهای حج به تعویق افتاد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج ، در این اطلاعیه آمده است: ضمن تشکر و قدرداني از همه داوطلبان محترم که خود را آماده شرکت در آزمون انتخاب مديران کاروان هاي حج نموده و در هفته هاي اخير تلاش خود را مصروف مطالعه منابع امتحاني و آزمون مديران کرده اند، بدينوسيله به آگاهي آنان ميرساند که به دنبال درخواست طيف گسترده اي از داوطلبان که به عنوان مدير ، معاون ، عوامل خدماتي ، ستادي و در سال جاري عازم حج تمتع مي باشند اين آزمون در روز جمعه 20/10/87 در حوزه هاي امتحاني مراکز استان ها به همان ترتيبي که از پيش اعلام شده برگزار خواهد شد."

در ضمن لازم مي داند توجه داوطلبان محترم را به نکات زير جلب نمايد:
1- با توجه به اينکه برخي از داوطلبان موفق به ثبت نام در آزمون نشده اند، مي توانند جهت ثبت نام در آزمون به سايت سازمان حج و زيارت به نشاني WWW.HAJ.org.ir از تاريخ 25/7/87 تا پايان روز 20/08/87 مراجعه نموده و ثبت نام نمايند.

2- داوطلباني که به هر دليل موفق به ارسال اينترنتي عکس خود نشده و يا واريز وجه نکرده اند فرصت دارند تا نسبت به اين دو موضوع اقدام کنند. عدم ارسال عکس و پرداخت وجه ، باعث عدم صدور کارت شرکت در آزمون شده و داوطلب را از شرکت در آزمون محروم خواهد کرد .

3- اطلاعات کامل داوطلبان شامل؛ اطلاعات شناسنامه اي، عکس و نيز شماره پيگيري فيش واريزي وجه به بانک ، به سازمان سنجش ارسال خواهد شد و سازمان سنجش بر اساس آن اقدام به صدور کارت شرکت در آزمون به صورت اينترنتي مي نمايد. بديهي است که نقص در هر يک از اطلاعات ارسالي صدور کارت را امکان ناپذير مي نمايد.

4- منابع آزمون، تعداد سوالات و حوزه هاي امتحاني بدون تغيير بوده و داوطلبان گرامي فرصت کافي براي مطالعه و کسب آمادگي لازم براي شرکت در آزمون را خواهند داشت.

5- براي سرعت بخشيدن به روند انتخاب مديران کاروان ها، داوطلبان نسبت به تهيه مدارک مورد نياز مرتبط با شرايط عمومي، وضعيت تحصيلي، سوابق زيارتي و اجرايي و سوابق ايثارگري که در صفحه 3 دفترچه آزمون درج شده است اقدام و آنها را حداکثر تا تاريخ 10/09/87 توسط پست پيشتاز به آدرس تهران – صندوق پستي 4875-14155 سازمان حج و زيارت، ستاد برگزاري آزمون مديران کاروان هاي حج، ارسال نمايند.

اخبار مرتبط:

برگزاري آزمون مديران کاروان هاي حج تمتع  

منابع آزمون مدیران حج تمتع اعلام شد  

اطلاعيه سازمان حج و زيارت در خصوص منابع آزمون مديران کاروانهاي حج  

مهلت ثبت نام متقاضيان شركت در آزمون مديران كاروانهاي حج تمديد شد  

قابل توجه متقاضيان شرکت در آزمون مديران کاروانهاي حج

تمدید مهلت ثبت‌نام در آزمون مديريت كاروان‌ها  

 


| شناسه مطلب: 26988







نظرات کاربران