اعزام زائران به حج با مشارکت هواپیمائی ایران ایر و سعودی انجام می شود اعزام زائران به حج با مشارکت هواپیمائی ایران ایر و سعودی انجام می شود اعزام زائران به حج با مشارکت هواپیمائی ایران ایر و سعودی انجام می شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اعزام زائران به حج با مشارکت هواپیمائی ایران ایر و سعودی انجام می شود اعزام زائران به حج با مشارکت هواپیمائی ایران ایر و سعودی انجام می شود اعزام زائران به حج با مشارکت هواپیمائی ایران ایر و سعودی انجام می شود اعزام زائران به حج با مشارکت هواپیمائی ایران ایر و سعودی انجام می شود اعزام زائران به حج با مشارکت هواپیمائی ایران ایر و سعودی انجام می شود

اعزام زائران به حج با مشارکت هواپیمائی ایران ایر و سعودی انجام می شود

اصلاحیه: مدیرکل روابط‌عمومی سازمان حج و زیارت افزود: 50 درصد زائران ایرانی خانه خدا از طریق هواپیماهای «ایران‌ایر» منتقل شده و 50 درصد دیگر نیز از طریق هواپیمائی سعودی جابه جا خواهند شد.

«عبدالله نصيری» مديركل روابط ‌عمومی سازمان حج و زيارت در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی حج تاکید کرد بر اساس هماهنگی‌هايی كه با مسئولان كشور عربستان انجام شده، اعزام زائران حج تمتع با مشارکت شرکت هواپیمائی سعودی انجام خواهد پذیرفت.

مديركل روابط‌عمومی سازمان حج و زيارت افزود: 50 درصد زائران ایرانی خانه خدا از طريق هواپيماهای «ايران‌اير» منتقل شده و  50 درصد دیگر نیز از طریق هواپیمائی سعودی جابه جا خواهند شد.

گفتنی است در تنظیم گفت و گو با مديركل روابط‌ عمومی سازمان حج و زيارت در برخی خبرگزاری ها به اشتباه آمده بوده است: « اعزام زائران حج تمتع به بيت‌الله‌الحرام كه از 22 آبان‌ماه سال جاری صورت می‌گيرد از طريق هواپيماهای «ايران‌اير» انجام می‌شود و برنامه‌ريزی برگشت زائران ايرانی به كشور بر عهده طرف عربستانی خواهد بود. »

اخبار مرتبط:

اعزام حجاج امسال بدون تاخیر خواهد بود


| شناسه مطلب: 27090







نظرات کاربران