نماینده بعثه در کربلا:

کوتاهی در خدمت به زائران اباعبدالله الحسین حق الناس است

حجت الاسلام والمسلمین بهجتی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در کربلا در نشست مدیران اجرایی کاروان های اعزامی به کربلا گفت: اگر مدیری در ارایه خدمت به زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) کوتاهی کند در حق آن زائر حق الناس کرده و باید در قیامت پاسخگو باشد.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلا، حجت الاسلام والمسلمين بهجتي افزود: خدمت رساني به زائران امام حسين (ع) سعادتي است كه نصيب هر شخصي نمي شود زيرا در قيامت همه در حسرتند كه اي كاش خدمت گذار زائران حضرت اباعبدالله الحسين بودند. وي خاطر نشان كرد: اگر مديردر خدمت رساني به زائران حسيني مرتكب كوتاهي شود خداوند از او نخواهد گذشت زيرا عالم هستي بي حساب كتاب نيست و همه در محضر حق تعالي هستيم. حجت الاسلام والمسلمين بهجتي با تاكيد بر اينكه مديران در اين سفرمعنوي بايد مقدمات معرفت افزايي زائران را فراهم كنند، تصريح كرد: در صورت برنامه ريزي دقيق و زمانبندي، زائران مي توانند از كمترين زمان ممكن بهترين استفاده را برده و به خوبي از تمام اوقات خود استفاده نمايند. نماينده بعثه مقام معظم رهبري در كربلاي معلي با بيان اينكه براساس روايت ها حرم سيد الشهدا (ع) قطعه اي از بهشت است، گفت: معارف، احاديث، اخلاق، احكام و ... از جمله مواردي است كه مديران اجرايي كاروان ها بايد براي ايجاد معرفت افزايي زائران در نظر داشته باشند. در خاتمه اين نشسست به سوالات مديران اجرايي كاروان ها پاسخ داده شد و در نشست با مسئولان بعثه به گفت و گو و تبادل نظر پرداختند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران