ره توشه دیجیتال ماه مبارک رمضان ۱۳۹۹ منتشر شد

ره توشه ماه مبارک رمضان ۱۳۹۹ به مسایل مهم کشور از جمله شهادت سردار بزرگ اسلام شهید سپهبد قاسم سلیمانی و همچنین مساله افزایش جمعیت و فرزندآوری پرداخته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام علی اکبر مؤمنی رئیس گروه تولید محتوای معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی از انتشار کتاب ره توشه راهیان نور ماه مبارک رمضان ۱۳۹۹ خبرداد.


وی با اشاره به ایام شیوع کرونا در کشور و لغو تبلیغات چهره به چهره، گفت: ره توشه راهیان نورماه مبارک رمضان ۱۳۹۹ برادران و خواهران بصورت کتاب چاپ نمی شود و مبلغان می توانند از نسخه اندروید و فایل pdf  این اثر استفاده کنند.


رئیس گروه تولید محتوای معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به اصل کتاب ره توشه  گفت: ره توشه از سال ۱۳۷۴ به عنوان یک متنی که نیازهای مبلغین در مناسبت های تبلیغی را تامین بکند منتشر شد و برای مبلغان نیز یک اثر آشنا و پرکاربرد می باشد که دفتر تبلیغات اسلامی قم با تولید این ره توشه ها در کشور به عنوان محور تولید محتوای تبلیغی شناخته شده است.


حجت الاسلام مومنی در خصوص این شماره از ره توشه اظهار داشت: این شماره از ره توشه به مناسبت ها توجه بیشتری شده است. ره توشه ماه مباک رمضان ۱۳۹۹ به  مسایل مهم کشور از جمله شهادت سردار بزرگ اسلام شهید سپهبد قاسم سلیمانی و همچنین مساله افزایش جمعیت و فرزندآوری نیز پرداخته است.


 


 ره توشه ماه مبارک رمضان ۱۳۹۹ (ویژه برادران)۸.۲ مگابایت


 


 ره توشه ماه مبارک رمضان ۱۳۹۹ (ویژه خواهران)۴.۷۸ مگابایت


| شناسه مطلب: 100001




روحانیون ماه رمضان



مطالب مرتبط

نظرات کاربران