جلوگیری رژیم صهیونیستی از مرمت حرم شریف ابراهیمی جلوگیری رژیم صهیونیستی از مرمت حرم شریف ابراهیمی جلوگیری رژیم صهیونیستی از مرمت حرم شریف ابراهیمی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
جلوگیری رژیم صهیونیستی از مرمت حرم شریف ابراهیمی جلوگیری رژیم صهیونیستی از مرمت حرم شریف ابراهیمی جلوگیری رژیم صهیونیستی از مرمت حرم شریف ابراهیمی جلوگیری رژیم صهیونیستی از مرمت حرم شریف ابراهیمی جلوگیری رژیم صهیونیستی از مرمت حرم شریف ابراهیمی

جلوگیری رژیم صهیونیستی از مرمت حرم شریف ابراهیمی

یک مسئول فلسطینی اعلام کرد: رژیم صهیونیستی امروز از تکمیل عملیات مرمت و بازسازی حرم شریف ابراهیمی (ع) در شهر الخلیل ممانعت به عمل آورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، یک مسئول فلسطینی اعلام کرد: نظامیان رژیم صهیونیستی به کمیته بازسازی حرم شریف ابراهیمی اجازه ترمیم و تکمیل در شهر الخلیل را ندادند.
«حفظی ابوسنینه» مدیر اداره اوقاف الخلیل واقع در کرانه باختری با اعلام این خبر افزود: نظامیان صهیونیست، کارکنان کمیته بازسازی را به بهانه نداشتن مجوز کار، از تکمیل بازسازی حرم شریف ابراهیمی (ع) محروم کردند.
وی در ادامه گفت: اجرای هر گونه مرمت و بازسازی این حرم شریف جزء اختیارات وزارت اوقاف و امور دینی با هماهنگی کمیته بازسازی است و این اقدام تلاشی از جانب صهیونیستها برای سیطره بر این حرم است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران