پیام تبریک نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت به دکتر قالیباف پیام تبریک نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت به دکتر قالیباف پیام تبریک نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت به دکتر قالیباف بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
پیام تبریک نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت به دکتر قالیباف پیام تبریک نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت به دکتر قالیباف پیام تبریک نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت به دکتر قالیباف پیام تبریک نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت به دکتر قالیباف پیام تبریک نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت به دکتر قالیباف

پیام تبریک نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت به دکتر قالیباف

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در پیامی به دکتر قالیباف انتخاب وی به ریاست یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت.

حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی در پیامی  انتخاب دکتر محمد باقر قالیباف به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت. متن پیام به این شرح است:


 


بسم الله الرحمن الرحیم


 


جناب آقای دکترمحمد باقر قالیباف دامت توفیقاته        


ریاست محترم مجلس شورای اسلامی  


 


با ابلاغ سلام و تحیت  


 


توفیق  خدمتگذاری به انقلاب اسلامی و مردم شهید  پرور و سرافراز ایران اسلامی در ارائه قوانین و زیرساخت های تقنینی نعمت بزرگی است که خداوند متعال نصیب جنابعالی فرموده است.


از این رو انتصاب حضرتعالی به سمت رئیس مجلس شورای اسلامی و کسب رأی اعتماد اکثریت قاطع نمایندگان محترم را تبریک گفته از خداوند متعال سلامتی، سربلندی و دوام توفیقاتتان را مسئلت دارم.


فضای همدلانه بوجود آمده در میان  همه قوا و ارکان نظام و ملت، در مقابله با پی آمدهای ویروس کرونا در چند ماهه اخیر و دستاوردهای امید بخش آن بر همگان روشن ساخت که حرکت جهادی توأم با صمیمیت و هم‌افزایی نهادهای مختلف چاره مشکلات کشور و خواسته رهبری حکیم معظم انقلاب و ملت شریف ایران است


امید است در آغاز بکار مجلس یازدهم و با پیروی از رهنمودهای امام راحل  قدس سره و مقام معظم رهبری دام ظله و با بهره گیری از کارشناسان و متخصصان خبره و متعهد گام های مؤثر و مهمی در جهت رفع مشکلات مردم و رشد و تعالی کشور بردارید. که «الفرصة تمر مرالسحاب»


 


با  سپاس و  امتنان


نماینده ولی فقیه درامور حج و زیارت


سیدعبدالفتاح نواب




نظرات کاربران