افتتاح ۹ موزه دفاع مقدس در هفته دفاع مقدس افتتاح ۹ موزه دفاع مقدس در هفته دفاع مقدس افتتاح ۹ موزه دفاع مقدس در هفته دفاع مقدس بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
افتتاح ۹ موزه دفاع مقدس در هفته دفاع مقدس افتتاح ۹ موزه دفاع مقدس در هفته دفاع مقدس افتتاح ۹ موزه دفاع مقدس در هفته دفاع مقدس افتتاح ۹ موزه دفاع مقدس در هفته دفاع مقدس افتتاح ۹ موزه دفاع مقدس در هفته دفاع مقدس

افتتاح ۹ موزه دفاع مقدس در هفته دفاع مقدس

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس از افتتاح ۹ موزه دفاع مقدس در هفته بزرگداشت دفاع مقدس خبر داد و گفت: تا پایان سال دو موزه دیگر افتتاح می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، سردار بهمن کارگربا با اشاره به چهلمین سالگرد دفاع مقدس و همچنین سالروز رحلت امام (ره) گفت: با توجه به پیش بینی های صورت گرفته برای گرامیداشت سالروز پیروزی دفاع مقدس و شیوع ویروس کرونا، بیشتر برنامه ها در فضای مجازی برگزار و از این فضا بیشتر استفاده می شود.


وی با اشاره به نقش بسزای نیروی هوایی نقش در دفاع مقدس افزود: این نیروهمیشه موجب دلگرمی و تقویت روحیه رزمندگان بوده است. در شرایط جنگ تحمیلی پدافند هوایی نیز در کنار نیروی هوایی پیروزی های چشمگیری را رقم زدند و در بسیاری ازعملیات ها از جمله کربلای 5 و والفجر 8 حضوری جانانه داشتند.


وی با بیان اینکه ما آمادگی داریم تا در موضوعات مختلف از نقش نیروهای هوایی در جنگ تحمیلی یاد کنیم، تصریح کرد: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آمادگی دارد که نقش نیروهای هوایی را در دفاع مقدس در موزه های جنگ تحمیلی تبیین کند.


وی ادامه داد: 14 موزه دفاع مقدس آمادگی خدمت رسانی به این موضوع را دارند و 9 موزه دیگر در هفته دفاع مقدس افتتاح می شود و تا پایان سال نیز دو موزه دیگر به آمار موزه های کشور افزوده می شود.


وی با بیان اینکه بنیاد حفظ آثار آمادگی دارد تا نقش نیروی هوایی را در 26 موزه نشان دهد، خاطرنشان کرد: امروز در حوزه نظامی شاهد خودکفایی و توفیقات زیادی در نیروهای مسلح هستیم و وظیفه داریم دستاوردهای دفاع مقدس را برای نسل جوان نشان دهیم و بگوییم چه اتفاقاتی در نیروهای مسلح رخ داد. این رشادت ها باید به صورت مختصر و اثرگذار از طریق فضای مجازی به جوانان منتقل شود.


| شناسه مطلب: 100690




دفاع مقدس موزه



نظرات کاربران