تلاش ستاد عتبات بر حفظ ارتباط با دانشگاهیان تلاش ستاد عتبات بر حفظ ارتباط با دانشگاهیان تلاش ستاد عتبات بر حفظ ارتباط با دانشگاهیان بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تلاش ستاد عتبات بر حفظ ارتباط با دانشگاهیان تلاش ستاد عتبات بر حفظ ارتباط با دانشگاهیان تلاش ستاد عتبات بر حفظ ارتباط با دانشگاهیان تلاش ستاد عتبات بر حفظ ارتباط با دانشگاهیان تلاش ستاد عتبات بر حفظ ارتباط با دانشگاهیان

تلاش ستاد عتبات بر حفظ ارتباط با دانشگاهیان

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهی گفت: با توجه به تعلیق سفرهای زیارتی برنامه این ستاد حفظ ارتباط با قشر دانشگاهی از طریق فضای مجازی و شبکه های اجتماعی لبیک است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج به نقل از ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، در جلسه مشترک روز گذشته ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان و بنیاد تعاون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی راهکارهای مشترک برای انجام فعالیت های فرهنگی و رفاهی ویژه زائرین دانشگاهی بررسی شد.


در ابتدای این جلسه، حسین جعفری معاون خدمات بنیاد تعاون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ارائه گزارشی از مجموعه فعالیت های بنیاد، آمادگی خود را برای  همکاری با ستاد به منظور ارائه خدمات فرهنگی و رفاهی مطلوب به زائرین دانشگاهی در داخل و خارج از کشور، اعلام کرد.


در ادامه، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطهری پور رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان ضمن بیان گزارشی از فعالیت های ستاد از زمان تاسیس تاکنون و اشاره به اعزام دانشگاهیان به سرزمین وحی و عتبات عالیات، به بیان اهداف فرهنگی و اجرایی مجموعه ستاد پرداخت.


وی در ادامه با بیان شرایط کنونی شیوع بیماری کرونا و تعلیق سفرهای زیارتی گفت: مجموعه ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان تلاش کرده است در شرایط کنونی و تعلیق سفرهای زیارتی، ارتباط معنوی با قشر دانشگاهی و زائرین دوره های قبل را با تولید محتوای فرهنگی، انتشار عکس ها و خاطرات زائرین از عمره و عتبات در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی لبیک، حفظ کند.


بررسی راهکارهای فرهنگی و اجرایی بین دو مجموعه و تدوین برنامه عملیاتی مشترک در راستای ترویج فرهنگ زیارت و ارتقای معنوی زائران، از اهداف برگزاری این جلسه بود که مقرر شد در جلسات بعدی مفاد آن نهایی و طی تفاهم نامه ای به امضا برسد.


در ادامه جعفری، ضمن قدردانی از فعالیت های فرهنگی و مذهبی ستاد برای دانشگاهیان کشور، بر لزوم ارتباط هر چه بیشتر با زائرین دانشگاهی در شبکه های اجتماعی و استفاده از ظرفیت فضای مجازی تاکید کرد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران