هنوز مصوبه‌ای برای زیارت ضریح امامزاده‌ها نداریم هنوز مصوبه‌ای برای زیارت ضریح امامزاده‌ها نداریم هنوز مصوبه‌ای برای زیارت ضریح امامزاده‌ها نداریم بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
هنوز مصوبه‌ای برای زیارت ضریح امامزاده‌ها نداریم هنوز مصوبه‌ای برای زیارت ضریح امامزاده‌ها نداریم هنوز مصوبه‌ای برای زیارت ضریح امامزاده‌ها نداریم هنوز مصوبه‌ای برای زیارت ضریح امامزاده‌ها نداریم هنوز مصوبه‌ای برای زیارت ضریح امامزاده‌ها نداریم

هنوز مصوبه‌ای برای زیارت ضریح امامزاده‌ها نداریم

معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت با اشاره به ممنوعیت زیارت ضریح اماکن متبرکه، گفت: هنوز مصوبه‌ای در این باره وجود ندارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، محسن فرهادی، معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، در نشست خبری ویدئوکنفرانسی در رابطه با آخرین وضعیت اماکن زیارتی، اظهار کرد: براساس آخرین مصوبه ستاد ملی کرونا محدودیت‌های زمانی برای زیارت‌های حرم برداشته شد.


وی افزود: قرار شد تولیت‌ها کار نظارت را انجام دهند. براساس گزارش‌هایی که داریم این نظارت‌ها به خوبی انجام و پروتکل‌ها به دقت اجرا می‌شود. در حال حاضر هنوز مصوبه‌ای برای زیارت ضریح و بقاع متبرکه نداریم و افراد نمی‌توانند به آن وارد شوند. مساجد برای نماز‌های یومیه با رعایت فاصله‌گذاری فیزیک در تمامی مناطق کشور باز هستند. ضمن اینکه در حال حاضر نماز‌های جمعه در مناطق سفید و زرد برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران