صهیونیست‌ها مزارع فلسطینیان را به آتش کشیدند صهیونیست‌ها مزارع فلسطینیان را به آتش کشیدند صهیونیست‌ها مزارع فلسطینیان را به آتش کشیدند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
صهیونیست‌ها مزارع فلسطینیان را به آتش کشیدند صهیونیست‌ها مزارع فلسطینیان را به آتش کشیدند صهیونیست‌ها مزارع فلسطینیان را به آتش کشیدند صهیونیست‌ها مزارع فلسطینیان را به آتش کشیدند صهیونیست‌ها مزارع فلسطینیان را به آتش کشیدند

صهیونیست‌ها مزارع فلسطینیان را به آتش کشیدند

نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست در ادامه حملات خود به کرانه باختری چندین جوانان فلسطینی را بازداشت کردند و مزارع فلسطینیان را به آتش کشیدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی در ادامه حملات خود به مناطق متعدد کرانه باختری شماری از شهروندان فلسطینی را بازداشت کردند.
بر  اساس گزارش روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، منابع محلی گفتند: «نظامیان صهیونیست روز یکشنبه (8 تیرماه) یک جوان فلسطینی را از اردوگاه عایده در شمال بیت لحم بازداشت کرده و به دو نفر دیگر هم اطلاع دادند که به سازمان اطلاعات این رژیم مراجعه کنند».
نظامیان صهیونیست در ابتدا با حمله به اردوگاه عایده با اهالی آنجا درگیر شده و سپس به منزل «احمد محمد حماد» حمله کردند و بعد از به هم ریختن خانه و اسباب و اثاثیه ، او را بازداشت کرده و با خود بردند.
نظامیان رژیم اشغالگر در شهرک «ابودیس» در شرق قدس اشغالی هم با حمله به خانه‌های فلسطینیان و به هم ریختن اسباب و اثاثیه ساکنان دو نفر را بازداشت کردند.
در قدس اشغالی، ده‌ها شهرک نشین از باب المغاربه به صحن‌های مسجد الاقصی حمله و با پشتیبانی پلیس اشغالگر اقدام به گشت زنی‌های تحریک آمیز کردند.
شمار زیادی از نظامیان رژیم اشغالگر همچنین روز یکشنبه به روستای بیت اکسا در شمال غرب قدس اشغالی حمله کرده و شروع به شخم زنی زمین‌های زراعی آنجا کردند.
شهرک نشینان همچنین زمین‌های زراعی و درختان زیتون در شهرک بورین در جنوب نابلس را به آتش کشیدند.
«عبدالله بشارات» رئیس شورای روستای عاطوف هم گفت که نظامیان رژیم اشغالگر مانع رسیدن شهروندان به روستای «بردله» در منطقه الاغوار برای مشارکت در سومین کنفرانس ملی مقابله با طرح الحاق شدند و این امر منجر به درگیری شد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران