وضعیت عربستان سعودی در شرایط شیوع کرونا

بر اساس آخرین آمارها تعداد بیماران کرونایی شناسایی شده در عربستان سعودی به بیش از 182 هزار مورد و تعداد فوتی‌ها به بیش از 1500 مورد رسیده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، آمار ابتلا و فوتی‌های ناشی از ویروس کرونا در عریستان سعودی رو به افزایش است.


عربستان سعودی از نظر تعداد مبتلایان در جایگاه پانزدهم دنیا قرار دارد.


بر اساس آخرین آمارها تعداد بیماران کرونایی شناسایی شده در سعودی به بیش از 182 هزار مورد و تعداد فوتی‌ها به بیش از 1500 مورد رسیده است. در 24 ساعت گذشته 3989 مورد جدید ابتلا در این کشور شناسایی شده است.


مسئولان بهداشتی سعودی همزمان با بازگشایی کسب و کارها و کاهش محدودیت های قرنطینه سراسری، به طور مرتب درباره رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ضرورت استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی به مردم هشدار می‌دهند.


"توفیق الربیعه" وزیر بهداشت سعودی در صفحه توییتر خود با اشاره به مبتلا شدن 16 عضو یک خانواده از سوی فرزند جوانشان به مردم هشدار داد در صورتی که رعایت نکنند، هزینه‌های زیادی خواهند پرداخت.


 او گفته پدر این خانواده به دلیل دست دادن با پسرش آلوده شد و در نهایت فوت کرد و 16 عضو دیگر خانواده نیز با بیماری دست و پنجه نرم می‌کنند.


 او به مردم توصیه کرده است پدر و مادر سالمندشان را بایکوت نکنند، اما فاصله جانبی با آنها را رعایت کنند و هنگام ملاقات با آنها ماسک بزنند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران