ویژه برنامه جلوه حج در سیره امام رضا (ع) برگزار می‌شود

ویژه برنامه «جلوه حج در سیره امام رضا (ع)» از سوی حوزه نمایندگی ولی فقیه در امورحج و زیارت در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، همزمان با ولادت با سعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت علی بن موسی الرضا علیه و آلاف تحیه والثنا ویژه برنامه «جلوه حج در سیره امام رضا (ع)» از سوی حوزه نمایندگی ولی فقیه در امورحج و زیارت در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.


براساس این گزارش، در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی، حجت الاسلام و المسلمین کاظم راشد یزدی و حجت الاسلام و المسلمین نجف نجفی روحانی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عتبات عالیات سخنرانی خواهند کرد.


این گزارش حاکی است، همچنین در این مراسم علاوه بر مدیحه سرایی حاج حسن شالبافان، راویان بعثه مقام معظم رهبری به روایتگری سیره حضرت رضا (ع) خواهند پرداخت.


این مراسم روز پنجشنبه 12 تیر ماه از ساعت 17 تا 18 به صورت زنده از  live.hajj.ir zaer.hajj.ir و aparat.com/zaerhajj/live پخش خواهد شد.


گفتنی است، دهه کرامت، به دهه اول ماه ذی‌القعده اشاره دارد که با ولادت حضرت معصومه در ۱ ذی‌القعده آغاز می‌شود و با ولادت برادرش امام رضا(ع) در ۱۱ ذی‌القعده پایان می‌یابد. فاصله بین ولادت حضرت معصومه (س) و ولادت امام رضا (ع) (که ۱۰ روز است) دهه کرامت نامیده شده است.


 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران