قرنطینه کربلا برای جلوگیری از شیوع کرونا قرنطینه کربلا برای جلوگیری از شیوع کرونا قرنطینه کربلا برای جلوگیری از شیوع کرونا بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
قرنطینه کربلا برای جلوگیری از شیوع کرونا قرنطینه کربلا برای جلوگیری از شیوع کرونا قرنطینه کربلا برای جلوگیری از شیوع کرونا قرنطینه کربلا برای جلوگیری از شیوع کرونا قرنطینه کربلا برای جلوگیری از شیوع کرونا

قرنطینه کربلا برای جلوگیری از شیوع کرونا

استاندار کربلای معلا از قرنطینه کامل این استان از شامگاه سه شنبه در چارچوب اقدامات پشگیرانه برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، «نصیف الخطابی» در بیانیه ای اعلام کرد: استان کربلا از سه شنبه شب به طورکامل در همه ایست بازرسی های این استان بسته شد.
وی همچنین اعلام کرد: براساس تصمیم کمیسیون عالی بهداشت و سلامت ملی، از سی ام ماه میلادی جاری تا نهم ماه آگوست آینده، ممنوعیت تردد کامل در این استان اجرا خواهد شد.
الخطابی پیشتر نیز در گفتگو با خبرگزاری الفرات از بستن درهای این استان به روی زائران در روزهای عرفه و عید سعید قربان به منظور حفظ جان مردم شهر کربلا خبر داده بود.
هر ساله هزاران نفر از داخل و خارج عراق مراسم زیارت امام حسین (ع) را در روز عرفه در کربلای معلا برگزار می کنند.
از پنجم مارس گذشته، آستان قدس حسینی برگزار نشدن نمازهای جماعت در صحن حسینی را به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا مقرر کرد و درهای این حرم را به همین منظور به روی زائران بست.


| شناسه مطلب: 101654




کربلا عرفه کرونا



مطالب مرتبط

نظرات کاربران