امام جمعه رشت :آینده جامعه نیازمند عالم فاضل و دانا است امام جمعه رشت :آینده جامعه نیازمند عالم فاضل و دانا است امام جمعه رشت :آینده جامعه نیازمند عالم فاضل و دانا است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
امام جمعه رشت :آینده جامعه نیازمند عالم فاضل و دانا است امام جمعه رشت :آینده جامعه نیازمند عالم فاضل و دانا است امام جمعه رشت :آینده جامعه نیازمند عالم فاضل و دانا است امام جمعه رشت :آینده جامعه نیازمند عالم فاضل و دانا است امام جمعه رشت :آینده جامعه نیازمند عالم فاضل و دانا است

امام جمعه رشت :آینده جامعه نیازمند عالم فاضل و دانا است

آیت الله فلاحتی در دیدار علما و طلاب حوزه علمیه ولیعصر(عج) آستارا اظهار داشت: آینده جامعه نیازمند عالم فاضل و دانا است و دور کردن طلاب و روحانیون از مسائل اجتماعی برنامه‌ مهم دشمن محسوب می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج ٬ آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار علما و طلاب حوزه علمیه ولیعصر(عج) شهرستان بندر مرزی آستارا با تبریک آغاز سال تحصیلی حوزه های علمیه و  تسلیت ایام محرم، علما را وارث انبیای الهی عنوان کرد و افزود: انبیا منتخب خدا بودند.
امام جمعه رشت با بیان اینکه انبیای الهی حریص بر هدایت مردم بودند٬ تصریح کرد: علما و طلاب نیز باید در هدایت مردم حریص باشند.
آیت الله فلاحتی٬ انبیای الهی را دلسوز دانست و بیان کرد: انبیای الهی خستگی ناپذیر بودند و بدون مزد کار می کردند ضمن اینکه انبیای الهی خودساخته بودند و خود را تربیت کردند تا به امامت الهی رسیدند.
وی با اشاره به اینکه استکبار جهانی به دنبال ستیز با جمهوری اسلامی ایران است٬ خاطرنشان کرد: لشکرکشی به افغانستان، عراق و … توسط استکبار جهانی برای مقابله با انقلاب اسلامی بود.
نماینده ولی فقیه در گیلان به تلاش دشمن در دور کردن طلاب و روحانیون از مسائل اجتماعی اشاره کرد و خواستار رابطه علما و طلاب با دعا شد و اظهار کرد: عبادت خالصانه از ویژگی های پیامبر(ص) بود.
وی با اشاره به اینکه یکی از دلایل ریزش برخی افراد نداشتن رابطه با دعا و عبادت است، خاطرنشان کرد: آینده جامعه نیازمند عالم فاضل فرهیخته و دانا است.
 




نظرات کاربران