رشد ۵۰ درصدی محتواهای اربعین در شبکه‌های اجتماعی رشد ۵۰ درصدی محتواهای اربعین در شبکه‌های اجتماعی رشد ۵۰ درصدی محتواهای اربعین در شبکه‌های اجتماعی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
رشد ۵۰ درصدی محتواهای اربعین در شبکه‌های اجتماعی رشد ۵۰ درصدی محتواهای اربعین در شبکه‌های اجتماعی رشد ۵۰ درصدی محتواهای اربعین در شبکه‌های اجتماعی رشد ۵۰ درصدی محتواهای اربعین در شبکه‌های اجتماعی رشد ۵۰ درصدی محتواهای اربعین در شبکه‌های اجتماعی

رشد ۵۰ درصدی محتواهای اربعین در شبکه‌های اجتماعی

پیاده روی اربعین هرچند با اما و اگر هایی در برگزاری مواجه است اما در فضای مجازی و شبکه های  اجتماعی این پیاده روی شروع شده است و پر شورتر از سال قبل به نظر می رسد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، کانال‌های تلگرامی تحلیل شبکه‌های اجتماعی درباره افزایش محتواهای اربعین در شبکه‌های اجتماعی نسبت به سال‌های قبل نوشت: رشد محتواهای تولید شده  امسال در مقایسه با سال قبل با رشد پنجاه درصدی همراه بوده است.


به بیان بهتر کاربران پنجاه درصد در مورد اربعین حسین بیشتر محتوا منتشر کرده‌اند که این نشان توجه بیشتر و دغدغه کاربران بیش از سال قبل نسبت به اربعین حسینی است.


آنچه در گزارش‌های قبل در مورد حضور محرم در شبکه‌های اجتماعی بیان شد نمایان‌گر نقش پر رنگ مفاهیم حسینی و عاشورایی در ایام محرم در شبکه‌های اجتماعی داشت که این مهم در اربعین حسینی تداوم داشته است.


این گزارش حاکی است، به نوعی می‌توان گفت شور پیاده روی اربعین هرچند با اما و اگر هایی در برگزاری مواجه است؛ اما در فضای مجازی و شبکه‌های  اجتماعی این پیاده روی شروع شده و پر شور تر از سال قبل به نظر می رسد.


نکته جالب در محتواهای اربعینی امسال نقش حاج قاسم سلیمانی است که با هشتگ هایی همچون ما ملت امام حسینیم و یا خود حاج قاسم در پست‌های کاربران دید می شود.




نظرات کاربران