قصد رژیم صهیونیستی برای افتتاح سفارت در بحرین قصد رژیم صهیونیستی برای افتتاح سفارت در بحرین قصد رژیم صهیونیستی برای افتتاح سفارت در بحرین بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
قصد رژیم صهیونیستی برای افتتاح سفارت در بحرین قصد رژیم صهیونیستی برای افتتاح سفارت در بحرین قصد رژیم صهیونیستی برای افتتاح سفارت در بحرین قصد رژیم صهیونیستی برای افتتاح سفارت در بحرین قصد رژیم صهیونیستی برای افتتاح سفارت در بحرین

قصد رژیم صهیونیستی برای افتتاح سفارت در بحرین

سایت عبری زبان «والا» وابسته به رژیم صهیونیستی گزارش داد که تل‌آویو در حال برنامه‌ریزی است تا پیش از پایان ماه دسامبر در بحرین سفارت افتتاح کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج به نقل از روسیا الیوم، این سایت اعلام کرد: دو دیپلمات‌ رژیم صهیونیستی در حال حاضر در بحرین هستند و با رسیدن سفیر جدید این رژیم به بحرین، اداره سفارتخانه را برعهده خواهند داشت.


 این گزارش می‌افزاید: دو تن از مسئولان وزارت خارجه رژیم صهیونیستی این هفته به منظور افتتاح سفارت جدید و گفت‌وگو درباره محل مناسب برای برپایی این سفارت، به منامه سفر کردند.


 گفتنی است این سفارت در راستای رسمیت بخشیدن به ۱۱ سال روابط مخفیانه بحرین و رژیم صهیونیستی افتتاح می‌شود.


مقامات رژیم صهیونیستی اعلام کردند: این سفارتخانه در نزدیکترین زمان ممکن افتتاح خواهد شد و تا زمانی که ساختمان مناسبی برای این منظور پیدا شود، فعلا در یک ساختمان موقت کار خود را آغاز خواهد کرد.


 بر اساس این گزارش، دو دیپلمات رژیم صهیونیستی که برای افتتاح سفارت به بحرین سفر کرده‌اند در فرودگاه منامه با استقبال رسمی نمایندگان وزارت خارجه بحرین روبرو شده و با گذرنامه اسرائیلی وارد بحرین شدند.


 گفتنی است که  «گابی اشکنازی» وزیرخارجه رژیم صهیونیستی روز گذشته در دیدار با یک مقام بحرینی گفت: بزودی به منامه سفر و سفارت تل‌آویو را افتتاح خواهد کرد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران