اقامه نماز جماعت بر روی پشت بام مسجدالنبی(ص) اقامه نماز جماعت بر روی پشت بام مسجدالنبی(ص) اقامه نماز جماعت بر روی پشت بام مسجدالنبی(ص) بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اقامه نماز جماعت بر روی پشت بام مسجدالنبی(ص) اقامه نماز جماعت بر روی پشت بام مسجدالنبی(ص) اقامه نماز جماعت بر روی پشت بام مسجدالنبی(ص) اقامه نماز جماعت بر روی پشت بام مسجدالنبی(ص) اقامه نماز جماعت بر روی پشت بام مسجدالنبی(ص)

اقامه نماز جماعت بر روی پشت بام مسجدالنبی(ص)

ریاست عمومی امور مسجدالنبی(ص) مجوز اقامه نمازهای جماعت بر روی پشت بام این مسجد را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی صادر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج به نقل از روزنامه المدینه، پشت بام مسجدالنبی(ص) گنجایش ۱۰ هزار نمازگزار را دارد. از این رو ریاست امور این مسجد اجازه داده است که نمازهای جماعت مغرب و عشاء، صبح و نماز جمعه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در پشت بام مسجدالنبی(ص) اقامه شود.


به همین منظور تعدادی از درهای ورودی پشت بام مسجد با دوربین‌های حرارت سنج مجهز شده و مراقبان نیز به رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی نمازگزاران نظارت می‌کنند.


ریاست مسجدالنبی(ص) از همه نمازگزاران خواسته است تا به آموزش‌های ارائه شده در صحن‌ها و رواق‌های مسجد کاملاً توجه داشته باشند و برای سهولت در ورود به رواق‌ها و پشت بام مسجد، پروتکل‌های بهداشتی را به طور کامل رعایت کنند.


مقامات عربستان سعودی ۱۱ خرداد، درهای مسجدالنبی(ص) را پس از ۷۴ روز بسته بودن به دلیل شیوع بیماری کرونا، به روی نمازگزاران گشودند.


روضه منوره مسجدالنبی(ص) نیز پس از مدت‌ها بسته بودن درپی شیوع کرونا، بر اساس تصمیم ریاست عمومی این مسجد، روز ۲۷ مهر به روی زائران پیامبر اکرم(ص) گشوده شد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران