پیام تسلیت شخصیت ها و مسئولان نهادهای کشورمان درپی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین مظلومی پیام تسلیت شخصیت ها و مسئولان نهادهای کشورمان درپی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین مظلومی پیام تسلیت شخصیت ها و مسئولان نهادهای کشورمان درپی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین مظلومی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
پیام تسلیت شخصیت ها و مسئولان نهادهای کشورمان درپی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین مظلومی پیام تسلیت شخصیت ها و مسئولان نهادهای کشورمان درپی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین مظلومی پیام تسلیت شخصیت ها و مسئولان نهادهای کشورمان درپی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین مظلومی پیام تسلیت شخصیت ها و مسئولان نهادهای کشورمان درپی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین مظلومی پیام تسلیت شخصیت ها و مسئولان نهادهای کشورمان درپی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین مظلومی

پیام تسلیت شخصیت ها و مسئولان نهادهای کشورمان درپی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین مظلومی

شخصیت ها، مقامات و مسئولان نهادهای کشورمان در پیام های جداگانه ، درگذشت حجت الاسلام والمسلمین مظلومی معاون امور بین الملل بعثه مقام معظم رهبری را تسلیت گفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، انتشارخبر درگذشت دانشمند بسیجی، عالم فرزانه، مبلغ مخلص و خادم القرآن حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید جواد مظلومی معاون امور بین الملل بعثه مقام معظم رهبری موجی از پیام‌های تأسف و تسلیت شخصیت ها، مقامات و مسئولان نهادهای کشورمان را در پی داشت.


عالم پارسا و فرزانه ، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر سید جواد مظلومی، معاون امور بین‌ الملل بعثه مقام معظم رهبری پس از تحمل یک دوره بیماری، شامگاه جمعه 10 بهمن ماه 1399 در یکی از بیمارستان‌های تهران به لقاء الله پیوست و دعوت حق را لبیک گفت.


 


** پیام تسلیت معاون امور بین الملل دفتر مقام معظم رهبری


انا لله و انا الیه راجعون


فقدان حجه الاسلام والمسلمین، عالم ربانی  و آراسته به زیورهای متنوع اخلاقی و عرفانی، مدیر ارزشمند و توانا و مخلص و به معنای دقیق کلمه سرباز مهدی امت (علیه السلام) حضرت حجة الاسلام آقای سید جواد مظلومی را به مقام معظم رهبری، حوزه های علمیه و دوستداران پر شمار ایشان در داخل و خارج کشور و بویژه خانواده ایشان تسلیت گفته و از خداوند شکور مسألت دارم که پاداش محبت عمیق  وی به اهل بیت "علیهم السلام" و خدمت به زائران حرم الهی و عتبات منوره  و نیز فعالیت های متنوع و مبتکرانه ایشان و تحمل رنج فراوان در فرایند بیماری، ایشان را با عنایت ویژه خود، حشر با اولیا الهی در فسیح جنت خویش، قرار داده و به بستگان و همکاران و دوستدان ایشان صبر و سکینه عنایت فرماید.


محسن قمی


 


** پیام تسلیت مدیر حوزه‌های علمیه


انا لله و انا الیه راجعون


ارتحال عالم مجاهد و ربانی معاون بین الملل بعثه مقام معظم رهبری حضرت حجت الاسلام و المسلمین «سید جواد مظلومی» مایه تاثر و اندوه فراوان شد، آن عزیز سفر کرده افزون بر مراتب علمی و فقهی، در طول عمر با برکت خود خدمات زیادی را به قرآن کریم و مکتب اهل بیت علیهم السلام و انقلاب اسلامی به ویژه در عرصه‌های بین المللی نمود و از چهره‌های موثر در قلمرو‌های حج و زیارت و اربعین و فعالیت‌های بین المللی به شمار می‌رفت.


تلاش مستمر در تولید نرم‌افزار‌های قرآنی و احادیث اهل بیت علیهم السلام و معاونت بین الملل بعثه مقام معظم رهبری مدظله العالی از حسنات ماندگار ایشان بود.


این ضایعه را به رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله العالی، مراجع عظام تقلید دامت برکاتهم، حوزه‌های علمیه، علاقمندان آن مرحوم، بویژه بعثه مقام معظم رهبری مدظله العالی در حج و زیارت و خانواده و بازماندگان محترم ایشان تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم.


علو درجات آن فقید سعید و حشر با اولیای الهی و اجداد طاهرینش و شکیبایی و پاداش نیک الهی را برای بازماندگان آن مرحوم از خداوند منان خواهانم.


علی رضا اعرافی


مدیر حوزه‌های علمیه


 


**پیام تسلیت رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی


انا لله و انا الیه راجعون


رحلت حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر سیدجواد مظلومی که عمر پر برکت خویش را مخلصانه صرف خدمت به دین مبین اسلام و حجاج بیت الله الحرام کرد و در راه خدمت به مسلمانان و محبین اهل البیت(ع) در داخل و خارج از کشور خدمات شایان توجهی را به انجام رسانید، موجب تألم و تأثر شد.


مسلمانان و شیعیان بسیاری از کشورها که توفیق آشنایی با ایشان را داشته‌اند، وی را خدمتگذاری متخلق به اخلاق کریمه و عالمی آگاه و ولایتمدار، یافته و او را فراموش نخواهند کرد.


خداوند، ایشان را قرین رحمت واسعه خود گرداند و به بازماندگان و دوستداران ایشان صبر و اجر عنایت کند.


 


**پیام تسلیت دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی


بسم الله الرحمن الرحیم


 انا لله و انا الیه راجعون 


ارتحال برادر عزیز و یار و یاور صدیق، جناب حجت الاسلام والمسلمین حاج سید جواد مظلومی بسیار جانگداز و ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر برای جامعه روحانیت و حوزه‌ علمیه و موجب تأثر شدید شد


آن همراه دیرین طی سالیان متمادی در فعالیت‌های گسترده علمی، اجرایی و مدیریتی در عرصه‌های ملی و بین‌المللی لحظه‌ای از پای نایستاد و با ایمانی سرشار به نشر معارف اسلام و تشیع پرداخت.  ژرف اندیشی، صبر، جهاد و اخلاص در سایه اخلاق کریمانه در همه امور و خدمت به مظلومان در نقاط مختلف جهان از شاخصه‌های شخصیتی ایشان بود.


اینجانب رحلت آن سید جلیل القدر و سرباز با اخلاص اسلام و انقلاب را محضر حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا له الفدا، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ارادتمندان و دوستان محترم ایشان خصوصاً همکاران در مجمع جهانی قریب مذاهب اسلامی، نمایندگی مقام معظم رهبری در حج و زیارت و خانواده مکرم و محترمشان تسلیت عرض نموده و علو درجات و حشر با نبی مکرم اسلام صلی الله و علیه و آله و سلم را برای آن مرحوم مسألت دارم .


حمید شهریاری


دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی


 


 


**پیام تسلیت محمدرضا مجیدی دبیرکل مجمع مجالس آسیایی


هو الحی


الذی خلق الموت و الحیاة لیبلوکم أیکم أحسن عملا و هو العزیز الغفور


درگذشت عالم وارسته، خادم القرآن حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر سید جواد مظلومی؛ معاون بین‌الملل بعثه مقام معظم رهبری را که سالها در حوزه تبلیغ و تبیین معارف اسلامی با نگرش تقریبی به مجاهدت پرداخت، به خانواده مکرم، دوستان و آشنایان آن عزیز سفر کرده تسلیت عرض می‌کنم.


خداوند رحمان و رحیم در این مصیبت جانکاه به بازماندگان پاداش و شکیبایی عنایت فرماید و اجر زحمات خالصانه آن فقید سعید را محشور شدن با اجداد طاهرینش قرار دهد.


فروح و ریحان و جنت نعیم.


 


**پیام تسلیت دبیرکل مجمع مجالس آسیایی


باسمه تعالی


 انا لله و انا الیه راجعون


ارتحال عالم مجاهد حجة الاسلام و المسلمین دکتر سید جواد مظلومی را تسلیت گفته ، از خدای بزرگ و رحمن و رحیم علو درجات آن عزیز سفر کرده و صبر و أجر بازماندگان را خواستارم. تلاش های مخلصانه در حوزه تبلیغ معارف اهل بیت علیهم السلام و ارزش‌های ناب انقلاب اسلامی در عرصه بین الملل باقیات الصالحات آن مرحوم و ذخیره آخرت ایشان خواهد بود.


محمدرضا مجیدی
دبیرکل مجمع مجالس آسیایی


**پیام تسلیت رئیس پژوهشکده حج و زیارت


إنّا لله و إنّا الیه راجعون
حضرت حجت الاسلام و المسلمین سیدعبدالفتّاح نوّاب «زید عزّه»
نماینده محترم ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجّاج ایرانی


ارتحال اندوهبار عالم ربّانی، مجاهد نستوه، مبلّغ مخلص و خادم پر تلاش ضیوف الرّحمان و زائران اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام، حضرت حجت الاسلام و المسلمین سیدجواد مظلومی موجب تأثّر و تألّم گردید.
فعّالیتهای گسترده ایشان در زمینه های علمی، اجرایی و مدیریتی در عرصه های ملّی و بین المللی و شخصیّت متخلّق، متواضع و معنوی ایشان همواره در اذهان به یادگار باقی خواهد ماند.
این مصیبت را به مقام معظم رهبری، حضرتعالی و تمام همکاران محترم در بعثه مقام معظم رهبری تسلیت عرض نموده و برای ایشان علوّ درجات و مغفرت الهی و برای بازماندگان طلب صبر و اجر مینمایم.
علی اکبر ضیائی
رئیس پژوهشکده حج و زیارت


 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران