تکریم بعثه مقام معظم رهبری از خانواده‌ مرحوم حجت‌الاسلام مظلومی

هیئتی از بعثه مقام معظم رهبری از سوی نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با حضور در منزل مرحوم حجت‌الاسلام و المسلمین مظلومی از خانواده ایشان تکریم کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام و المسلمین سید حسین رکن‌الدینی معاون فرهنگی و محمدحسین خوشنویس معاون توسعه مدیریت و منابع بعثه مقام معظم رهبری به نمایندگی از نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت به منظور تکریم از خانواده مرحوم حجت‌الاسلام و المسلمین سیدجواد مظلومی (طاب ثراه) در منزل ایشان حضور یافتند و از خدمات شایسته آن مرحوم تجلیل کردند.


براساس این گزارش، دراین مراسم که حجت‌الاسلام علی پروانه مدیر جذب و سازماندهی بعثه مقام‌معظم رهبری نیز حضور داشت از خدمات 10 ساله معاون فقید امور بین‌الملل بعثه مقام معظم رهبری در خدمتگزاری به زائران بیت‌الله الحرام و عتبات عالیات، تقدیر به عمل آمد.


گفتنی است، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجواد مظلومی در سال 1343در زنجان متولد و در سال 1361 وارد حوزه علمیه قم شد. وی از جمله فعالان قرآنی بود که به واسطه تلاش مستمر در تولید نرم افزارهای قرآنی از جمله نورالجنان و جامع الاحادیث به همراه رضا آسیابانی در سال 1380 توسط مرکز هماهنگی، توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان خادم القرآن انتخاب شد.


حجت‌الاسلام مظلومی در کارنامه خود همکاری در تولید نرم افزارهاری نورالحکمه معجم موضوعی بحارالانوار گنجینه روایات نورالولایه و دانشنامه علوی را دارد. مدیر بخش حدیث مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی و دبیر کمیته دین و جامعه اطلاعاتی کمیسیون حوزوی شورای عالی انقلاب فرهنگی بوده است.


 


 


 




نظرات کاربران