آغاز واکسیناسیون سراسری کرونا در فلسطین آغاز واکسیناسیون سراسری کرونا در فلسطین آغاز واکسیناسیون سراسری کرونا در فلسطین بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آغاز واکسیناسیون سراسری کرونا در فلسطین آغاز واکسیناسیون سراسری کرونا در فلسطین آغاز واکسیناسیون سراسری کرونا در فلسطین آغاز واکسیناسیون سراسری کرونا در فلسطین آغاز واکسیناسیون سراسری کرونا در فلسطین

آغاز واکسیناسیون سراسری کرونا در فلسطین

فلسطین از امروز(اول فروردین ماه) واکسیناسیون سراسری علیه بیماری کرونا را آغاز کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج به نقل از خبرگزاری Wafa، براساس برنامه اعلام شده از سوی مقامات فلسطینی، در مرحله اول کادر پزشکی در بیمارستان‌های دولتی و خصوصی، بیماران مبتلا به سرطان و افراد مسن در اولویت دریافت واکسن کرونا هستند.


محمد اشتیه، نخست وزیر فلسطین در کنفرانس مطبوعاتی خود که در یک مجتمع پزشکی در رام الله برگزار شد، از آغاز واکسیناسیون سراسری خبر داد و گفت: واکسیناسیون افراد به شیوه‌ای منصفانه، شفاف و مبتنی بر اولویت انجام خواهد شد.


وی گفت: انتظار می‌رود برای واکسیناسیون سراسری حدود صدهزار دوز واکسن از چین ، ۵۰ هزار دوز از روسیه و ۱۲۹ هزار دوز از پی فارم (P-Pharm)و آسترازنکا (AstraZeneca) وارد فلسطین شود.


مای ال‌کیلا، وزیر بهداشت فلسطین نیز گفت: وزارت بهداشت کلیه اقدامات فنی و لجستیکی مربوط به راه اندازی کمپین واکسیناسیون را به پایان رسانده است.




نظرات کاربران