امضای توافقنامه همکاری بزرگترین بانک امارات با یک شرکت صهیونیستی امضای توافقنامه همکاری بزرگترین بانک امارات با یک شرکت صهیونیستی امضای توافقنامه همکاری بزرگترین بانک امارات با یک شرکت صهیونیستی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
امضای توافقنامه همکاری بزرگترین بانک امارات با یک شرکت صهیونیستی امضای توافقنامه همکاری بزرگترین بانک امارات با یک شرکت صهیونیستی امضای توافقنامه همکاری بزرگترین بانک امارات با یک شرکت صهیونیستی امضای توافقنامه همکاری بزرگترین بانک امارات با یک شرکت صهیونیستی امضای توافقنامه همکاری بزرگترین بانک امارات با یک شرکت صهیونیستی

امضای توافقنامه همکاری بزرگترین بانک امارات با یک شرکت صهیونیستی

در راستای عادی‌سازی روابط رژیم صهیونیستی و امارات عربی متحده، یک شرکت صهیونیستی با بزرگترین بانک امارات متحده عربی توافقنامه همکاری به امضا درآورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، شرکت صهیونیستی «گلوت» در راستای عادی‌سازی روابط تل‌آویو و امارات متحده عربی تحت توافق موسوم به «ابراهیم»، با بزرگترین بانک اماراتی «FAB» توافقنامه همکاری امضا کرد.


روزنامه اقتصادی عبری زبان «گلوبز» گزارش کرد: شرکت اسرائیلی گلوت، توافق‌نامه‌ای را برای اجرای سیستم مدیریت کارکنان با اولین بانک ابوظبی و بزرگترین بانک در امارات عربی متحده و یکی از بزرگترین مؤسسات مالی جهان امضا کرده است.


این شرکت صهیونیستی مدعی است که با سامانه مذکور، تجربه کاربران را با فناوری ترکیب کرده تا کارمندان بتوانند به بهترین فرصت‌‌های شغلی متصل شوند که این فرصت‌ها شامل مشاغل تمام‌وقت، پروژه‌ها، مشاغل موقت و.....می‌شود.


بن رووینی بنیانگذار و مدیرعامل شرکت گلوت در خصوص همکاری با بزرگترین بانک امارات می‌گوید: شریکی بهتر از شرکت معتبر و خلاق اولین بانک ابوظبی نمی‌توانستیم در امارات متحده عربی پیدا کنیم.


علی‌رغم مخالفت‌های فلسطینیان، امارات عربی متحده و بحرین در سپتامبر ۲۰۲۰ میلادی با وساطت دولت وقت آمریکا به ریاست «دونالد ترامپ»، توافقنامه‌های سازش با رژیم اشغالگر قدس موسوم به «توافق‌های ابراهیم» امضا و رسماَ مناسبات دیپلماتیک برقرار کردند.


در پی بهبود روابط تل‌آویو و ابوظبی، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی سفر به امارات را در برنامه‌های خود قرار داد که به دلایل مختلفی از جمله همه‌گیری «کووید۱۹»، مشکلات سیاسی داخلی و برخی ملاحظات خارجی، این سفر ابتدا به ماه دسامبر و سپس ژانویه به تعویق افتاد و هنوز نیز انجام نگرفته است. اخیراً نیز نتانیاهو در مصاحبه‌ای ادعا کرد که به زودی به امارات عربی متحده سفر خواهد کرد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران