هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی «ویترین حلال» به کوالالامپور باز می‌گردد هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی «ویترین حلال» به کوالالامپور باز می‌گردد هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی «ویترین حلال» به کوالالامپور باز می‌گردد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی «ویترین حلال» به کوالالامپور باز می‌گردد هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی «ویترین حلال» به کوالالامپور باز می‌گردد هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی «ویترین حلال» به کوالالامپور باز می‌گردد هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی «ویترین حلال» به کوالالامپور باز می‌گردد هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی «ویترین حلال» به کوالالامپور باز می‌گردد

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی «ویترین حلال» به کوالالامپور باز می‌گردد

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ویترین حلال مالزی، سپتامبر امسال در کوالالامپور، پایتخت مالزی برگزار می‌شود. این نمایشگاه توسط سازمان توسعه تجارت خارجی مالزی سازمان‌دهی شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج به نقل از ttrweekly هفدهمین نمایشگاه بین المللی ویترین حلال مالزی، که بزرگترین و طولانی ترین رویداد تجارت حلال در جهان محسوب می‌شود ، از ۹ تا ۱۲ سپتامبر ۲۰۲۱ میلادی در کوالالامپور، مالزی برگزار خواهد شد.


این نمایشگاه توسط سازمان توسعه تجارت خارجی مالزی سازماندهی شده است و به عنوان جامع‌ترین بازار تجارت حلال در جهان شناخته شده‌است و هر ساله با مشارکت قابل توجهی از سوی خریداران، کارآفرینان، خرده فروشان، صاحبان برندهای تجاری معروف حلال، رسانه‌ها، محققان و تأثیرگذارهای بین المللی و داخلی مواجه است.


با پیشروی سریع محصولات و خدمات حلال در بین مصرف کنندگان غیرمسلمان در سراسر جهان ، پیش بینی می‌شود اقتصاد جهانی حلال سالانه ۲۰ درصد توسعه پیدا کند و همچنین سالانه تا سال ۲۰۲۴ به ۲ تریلیون دلار برسد که این یکی از سریع‌ترین رشدهای پیش‌بینی شده در بازارهای جهانی محسوب می‌شود.


در عین حال، در سال ۲۰۲۱ میلادی، هفدهمین جشنواره ویترین حلال، ایده های جسورانه‌تری را به نمایش می‌گذارد تا هم نوآوری و هم پایداری بازارهای حلال را تقویت کند. این اولین رویداد تجاری حلال خواهد بود که دارای یک قالب ترکیبی است که به نمایندگان از سراسر جهان اجازه می‌دهد از انتخاب حضور در این رویدا‌ ، دیدن نمایشگرها و ویترین‌های محصول به صورت فیزیکی یا مجازی لذت ببرند.


علاوه بر این ، یک سری جلسات شخصی‌سازی مشاغل، چه به صورت حضوری و چه به صورت آنلاین، برنامه‌ریزی خواهد شد تا به نقش‌آفرینان فعلی و جدید کمک کند تا از فرصت‌های جدید و نوظهور بازار استفاده کنند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران