۲۵۰ هزار چتر میان عمره گزاران توزیع شد ۲۵۰ هزار چتر میان عمره گزاران توزیع شد ۲۵۰ هزار چتر میان عمره گزاران توزیع شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
۲۵۰ هزار چتر میان عمره گزاران توزیع شد ۲۵۰ هزار چتر میان عمره گزاران توزیع شد ۲۵۰ هزار چتر میان عمره گزاران توزیع شد ۲۵۰ هزار چتر میان عمره گزاران توزیع شد ۲۵۰ هزار چتر میان عمره گزاران توزیع شد

۲۵۰ هزار چتر میان عمره گزاران توزیع شد

وزارت امور اسلامی مکه مکرمه از توزیع ۲۵۰ هزار چتر میان عمره گزاران برای محافظت در برابر نورخورشید خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، وزارت امور اسلامی منطقه مکه مکرمه روز جمعه با هدف خدمت به زائران و عمره  گزاران و محافظت آنان در برابر نور خورشید، 250 هزار چتر میان طواف کنندگان توزیع کرد.


دکتر سالم بن حاج الخامری، مدیر کل بخش وزارت امور اسلامی منطقه مکه مکرمه تاکید کرد: با هدف تاکید بر سلامت و خدمت به زائران در ماه رمضان میان طواف کنندگان حج چتر توزیع شد.


وی افزود: با توجه به بالا رفتن درجه حرارت در مکه مکرمه و افزایش آمار عمره گذاران این اقدام صورت گرفته است.


 عربستان پیش از این اعلام کرد: تنها کسانی که واکسن کرونا را دریافت کردند، اجازه به جا آوردن مناسک حج عمره و اقامه نماز در مسجد الحرام و مسجد النبی در ماه مبارک رمضان را خواهند داشت.


 عربستان پس از شیوع کرونا به مدت هفت ماه، مسجد الحرام را به روی نمازگزاران بست پس از آن این مکان به روی نمازگزاران گشوده شد و برگزاری مناسک عمره به صورت تدریجی از سر گرفته شد.


عمره گزار برای ادای حج عمره و نماز در مسجد الحرام و زیارت مسجد النبی (ص) و نماز در روضه نبوی بر اساس مقررات و با توجه به میزان گنجایش در نظر گرفته شده می بایست از قبل ثبت نام کرده باشد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران