همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع)؛

دومین نمایشگاه حجاب و عفاف رمضان به صورت مجازی برگزار می‌شود همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع)؛

دومین نمایشگاه حجاب و عفاف رمضان به صورت مجازی برگزار می‌شود همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع)؛

دومین نمایشگاه حجاب و عفاف رمضان به صورت مجازی برگزار می‌شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع)؛

دومین نمایشگاه حجاب و عفاف رمضان به صورت مجازی برگزار می‌شود همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع)؛

دومین نمایشگاه حجاب و عفاف رمضان به صورت مجازی برگزار می‌شود همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع)؛

دومین نمایشگاه حجاب و عفاف رمضان به صورت مجازی برگزار می‌شود همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع)؛

دومین نمایشگاه حجاب و عفاف رمضان به صورت مجازی برگزار می‌شود همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع)؛

دومین نمایشگاه حجاب و عفاف رمضان به صورت مجازی برگزار می‌شود
همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع)؛

دومین نمایشگاه حجاب و عفاف رمضان به صورت مجازی برگزار می‌شود

نمایشگاه مجازی محصولات حجاب و عفاف رمضان، هشتم اردیبهشت‌ماه مصادف با میلاد امام حسن مجتبی(ع) از طریق وبینار افتتاح و به صورت مجازی آغاز به کار می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، نمایشگاه عفاف و حجاب در ماه رمضان همه ساله به صورت بخشی از نمایشگاه بین‌المللی قرآن برگزار می‌شد، اما به توجه به برگزار نشدن نمایشگاه قرآن به دلیل شیوع کرونا، نمایشگاه عفاف و حجاب سال گذشته برای اولین بار به صورت مجازی برگزار شد.


امسال نیز این نمایشگاه به صورت مجازی از سوی تعدادی از فعالان حوزه حجاب و عفاف کشور، با حمایت مرکز شتابدهی رایمون و با دغدغه فرهنگی، حمایت از تولیدکنندگان فعال حوزه حجاب و عفاف و جبران خسارت تولیدکنندگان این حوزه برگزار می‌شود.


تاکنون ١٠٠ برند فعال عرصه حجاب برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی کرده‌‌اند که نسبت به سال گذشته ۳۵ درصد افزایش داشته است. این نمایشگاه در پنج بخش چادرهای مهمانی و اجتماع، مانتو و عبایای اسلامی، شال و روسری، لباس‌های کودک و نوجوانان و ملزومات حجاب است. براساس سند راهبردی سامانه حجاب در این نمایشگاه، هر آنچه یک بانوی مسلمان بتواند در اجتماع از آن استفاده کند، موجود است.


این نمایشگاه به صورت مجازی تولیدکنندگان و مصرف کنندگان را در شرایط سخت اقتصادی در کنار هم قرار می‌دهد تا اندکی از آسیب‌هایی که شرایط کنونی به آنها تحمیل کرده است را جبران کنند. از طرفی مصرف‌کنندگان نیز می‌توانند با قیمت مناسب محصولات را بدون حضور واسطه دریافت کنند.


نمایشگاه حجاب و عفاف با توجه به  احساس خلأ و ضعفی که به سبب شرایط موجود در این حوزه به‌وجود آمد سال گذشته به عنوان گروه پیشتاز وارد عرصه شد و همراه با نظارت و حمایت از تولیدکنندگان سعی کرد تا حجاب را به عنوان کالای فرهنگی با دسترسی بیشتر و قیمت ارزان‌تر به مردم عرضه کند.


این نمایشگاه روز چهارشنبه هشتم اردیبهشت‌ماه به صورت وبینار افتتاح می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند تا ۲۴ اردیبهشت‌ماه و همزمان با عید سعید فطر با مراجعه به پایگاه اینترنتی نمایشگاه مجازی محصولات حجاب و عفاف رمضان www.hijab.ir99 از محصولات شرکت‌های فعال حوزه حجاب و عفاف بازدید و خرید کنند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران