دعای روز بیست‌ونهم ماه مبارک رمضان دعای روز بیست‌ونهم ماه مبارک رمضان دعای روز بیست‌ونهم ماه مبارک رمضان بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دعای روز بیست‌ونهم ماه مبارک رمضان دعای روز بیست‌ونهم ماه مبارک رمضان دعای روز بیست‌ونهم ماه مبارک رمضان دعای روز بیست‌ونهم ماه مبارک رمضان دعای روز بیست‌ونهم ماه مبارک رمضان

دعای روز بیست‌ونهم ماه مبارک رمضان

در دعای روز بیست و نهم ماه رضمان می‌گوییم که خدایا، همانطور که او در معامله عیب را می‌پوشاند تو هم به رحمت خودت عیب من را بپوشان!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، در دعای روز بیست و نهم ماه مبارک رمضان آمده است: «خدایا، همان‌طور که او در معامله عیب را می‌پوشاند تو هم به رحمت خودت عیب من را بپوشان. کسی که عیب جنس را بپوشاند، در معامله غش کرده است و حدیث داریم کسی که آب به شیر ببندد، مسلمان نیست. آنها که در معامله غش می‌کنند خیر نخواهند دید.»


بسم الله الرحمن الرحیم


«للهمّ غَشّنی فیهِ بالرّحْمَةِ وارْزُقْنی فیهِ التّوفیقِ والعِصْمَةِ وطَهّرْ قلْبی من غَیاهِبِ التُّهْمَةِ یا رحیماً بِعبادِهِ المؤمِنین. »


«خدایا، بپوشان در آن با مهر و رحمت و روزی کن مرا در آن توفیق و خودداری و پاک کن دلم را از تیرگی‌ها و گرفتگی‌های تهمت، ای مهربان به بندگان با ایمان خود.»



 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران