پاکستان:

رژیم صهیونیستی باید مجازات شود پاکستان:

رژیم صهیونیستی باید مجازات شود پاکستان:

رژیم صهیونیستی باید مجازات شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
پاکستان:

رژیم صهیونیستی باید مجازات شود پاکستان:

رژیم صهیونیستی باید مجازات شود پاکستان:

رژیم صهیونیستی باید مجازات شود پاکستان:

رژیم صهیونیستی باید مجازات شود پاکستان:

رژیم صهیونیستی باید مجازات شود
پاکستان:

رژیم صهیونیستی باید مجازات شود

وزیر امور خارجه پاکستان با تاکید بر حمایت پایدار پاکستان از فلسطینی ها خواستار حمایت فوری از آنها در برابر تجاوزات اسرائیل ، اجرای قطعنامه های سازمان ملل و مسئول دانستن رژیم صهیونیستی به خاطر جنایات ضد انسانی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج به نقل از « brecorder»، مخدوم شاه محمود قریشی، وزیر امور خارجه پاکستان با تاکید بر حمایت پایدار اسلام آباد از فلسطینی ها خواستار حمایت فوری از آنها در برابر تجاوزات اسرائیل ، اجرای قطعنامه های سازمان ملل و مسئول دانستن رژیم صهیونیستی به خاطر جنایات ضد انسانی شد.


وی تاکید: جامعه جهانی باید از فلسطینی ها در برابر استفاده آشکار و غیرقانونی رژیم صهیونیستی از زور و نقض آشکار حقوق بشر محافظت کند.


وی افزود: کشورهای اسلامی باید فورا مداخله کرده و اقدامات مشترکی را برای جلوگیری از جنایات اسرائیل علیه غیرنظامیان غزه انجام دهند و بمباران در غزه باید سریعا متوقف شود.


وزیر امور خارجه پاکستان همچنین تاکید کرد: اجرای قطعنامه های به تصویب رسیده در شورای امنیت سازمان ملل ، مجمع عمومی سازمان ملل و شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد بسیار مهم و فوری است.


وی افزود: جنایات رژیم صهیونیستی علیه بشریت نباید بی پاسخ گذاشته شود و اسرائیل به خاطر نقض قوانین بین المللی از جمله کنوانسیون ژنو و سایر کنوانسیون های مختلف حقوق بشری باید مجازات شود.


قریشی همچنین گفت که تلاش برای ایجاد یک برابری کاذب بین اسرائیل متجاوز ، و فلسطینی هایی که قربانی هستند غیر قابل توجیه است و سازمان همکاری های اسلامی به عنوان صدای جمعی امت اسلامی باید تلاش کند تا این تصور عمدی فریبنده را از بین ببرد.


وی گفت که پاکستان از شدت استفاده غیرقانونی ، نامتناسب و بی رویه از زور ، استبداد و بی عدالتی که توسط نیروهای اشغالگر اسرائیلی علیه فلسطینی های بی دفاع اعمال می شود ، مبهوت شده است.


قریشی گفت: استفاده بی رویه از زور توسط نیروهای اسرائیلی علیه فلسطینی های بی دفاع برابر با نقض آشکار اصولی است که در حقوق بین الملل از جمله قوانین بین المللی بشردوستانه و حقوق بشر  پایه گذاری شده است.


وی تأکید کرد که موج اخیر حمله اسرائیل به فلسطینی ها در نوار غزه قابل توجیه یا چشم پوشی نیست.


وزیر امور خارجه پاکستان گفت که کشورش مجددا بر همبستگی بی قید و شرط خود با دولت و مردم فلسطین که با شجاعت از حقوق مشروع خود دفاع می کنند،تاکید می کند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران