سیاه پوش شدن کربلا در آستانه سالروز تخریب بقیع سیاه پوش شدن کربلا در آستانه سالروز تخریب بقیع سیاه پوش شدن کربلا در آستانه سالروز تخریب بقیع بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
سیاه پوش شدن کربلا در آستانه سالروز تخریب بقیع سیاه پوش شدن کربلا در آستانه سالروز تخریب بقیع سیاه پوش شدن کربلا در آستانه سالروز تخریب بقیع سیاه پوش شدن کربلا در آستانه سالروز تخریب بقیع سیاه پوش شدن کربلا در آستانه سالروز تخریب بقیع

سیاه پوش شدن کربلا در آستانه سالروز تخریب بقیع

در آستانه سالروز تخریب بقیع، حرم امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) سیاهپوش شد و در این ایام، مراسم سوگواری در کربلا و نجف نیز برگزار می‎‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، در آستانه سالروز تخریب بقیع، حرم امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) با پارچه‌های مشکی مزین به نام و القاب ائمه مدفون در بقیع سیاهپوش شد.


همچنین امشب در کربلا و حرم امام حسین (ع) مراسم سوگواری در محکومیت این اقدام توهین‌آمیز وهابیت در هشتم شوال برگزار می‌شود. در این مراسم باسم کربلایی، مداح عراقی در حرم حضرت امام حسین (ع) به مرثیه‌خوانی خواهد پرداخت.



شماری از عراقی ها برای حضور در این مراسم از صبح امروز وارد کربلا شدند تا بتوانند در مراسم عزداری با صدای باسم کربلایی حضور داشته باشند.



علاوه براین، مراسم سوگواری به مناسبت سالروز تخریب بقیع توسط ایرانیان ساکن عراق، امشب در جوار حرم امام علی (ع) با سخنرانی حامدرضا معاونیان و با مداحی مهدی اوجی در حسینیه مجمع الشاهرودی پس از نماز مغرب و عشا در نجف اشرف و همچنین فردا در جوار حرم سیدالشهدا (ع) با نوای حسین بختیاری و محمدرضا ناصری باز ساعت ۲۰.۴۵ در کربلا برگزار می‌شود.





مطالب مرتبط

نظرات کاربران