حزب الله لبنان پیروزی گروه‌های مقاومت فلسطین را تبریک گفت حزب الله لبنان پیروزی گروه‌های مقاومت فلسطین را تبریک گفت حزب الله لبنان پیروزی گروه‌های مقاومت فلسطین را تبریک گفت بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
حزب الله لبنان پیروزی گروه‌های مقاومت فلسطین را تبریک گفت حزب الله لبنان پیروزی گروه‌های مقاومت فلسطین را تبریک گفت حزب الله لبنان پیروزی گروه‌های مقاومت فلسطین را تبریک گفت حزب الله لبنان پیروزی گروه‌های مقاومت فلسطین را تبریک گفت حزب الله لبنان پیروزی گروه‌های مقاومت فلسطین را تبریک گفت

حزب الله لبنان پیروزی گروه‌های مقاومت فلسطین را تبریک گفت

حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای پیروزی تاریخی ملت فلسطین و مقاومت قهرمان آن در نبرد «شمشیر قدس» بر دشمن صهیونیستی را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای پیروزی تاریخی ملت فلسطین و مقاومت قهرمان آن در نبرد «شمشیر قدس» بر دشمن صهیونیستی را به ملت فلسطین و فرماندهان گروه های فلسطینی تبریک گفت و به مجاهدین مقاوم و شهدا و مجروحان درود فرستاد.


حزب الله تصریح کرد: مقاومت فلسطین در این نبرد معادله قدیمی دشمن را شکست داد و معادله جدیدی به وجود آورد که زمینه را برای پیروزی آینده مهیا خواهد کرد و این پیروزی مسئله فلسطین را دوباره زنده کرد و مایه امیدواری ملت های مستضعف جهان شد. این پیروزی بازتاب های راهبردی و سیاسی و فرهنگی بسیار مهمی در آینده درگیری منطقه به همراه خواهد داشت.


در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: ملت فلسطین و قدرت های زنده آن و تمامی کشور های محور مقاومت و ملت ها و نیرو های سیاسی و مردمی آن، اتفاق نظر دارند که غده سرطانی جنایتکار (اسرائیل) از لانه عنکبوت سست تر است و این مسئله باعث می شود آزادی فلسطین از رودخانه تا دریا نزدیک تر شود و توهم صلح و راه حل سیاسی، معامله خیانت بار قرن و عادی سازی روابط به شکست انجامیده و ثابت شد که قدرت مقاومت بالاتر و دشمن پایین است.


حزب الله با بیان اینکه این پیروزی تاریخی و بزرگ مایه افتخار است، افزود: این پیروزی، پیروزی تمامی مردان مقاومت و انسان های شریف و آزادگان است.


حزب الله خطاب به ملت و مقاومت فلسطین گفت: صبح امروز یک افق جدیدی را برای امت و مقدسات رقم زدید که بعد از آن به اذن خداوند چیزی جز آزادی نخواهد بود.


جنبش حزب‌الله لبنان با تبریک به ملت فلسطین و گروه‌های مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی، تأکید کرد: این پیروزی با نمایان کردن شکاف‌ها و ضعف‌های رژیم صهیونیستی نشان داد که دست‌یابی به طرح آزادسازی کامل از بحر تا نهر نزدیک است.


 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران