انتشار نسخه دوم نرم‌افزار «مشکات» انتشار نسخه دوم نرم‌افزار «مشکات» انتشار نسخه دوم نرم‌افزار «مشکات» بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
انتشار نسخه دوم نرم‌افزار «مشکات» انتشار نسخه دوم نرم‌افزار «مشکات» انتشار نسخه دوم نرم‌افزار «مشکات» انتشار نسخه دوم نرم‌افزار «مشکات» انتشار نسخه دوم نرم‌افزار «مشکات»

انتشار نسخه دوم نرم‌افزار «مشکات»

نسخه دوم نرم‌افزار «مشکات» از سوی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) منتشر شد. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، به منظور فراهم کردن زمینه دسترسی بیشتر علاقه‌مندان به آثار آیت‌الله مصباح یزدی، پس از انجام برنامه‌ریزی‌های لازم برای آماده‌سازی و عرضه نسخه دیجیتال کتاب‌های ایشان نسخه دوم نرم‌افزار «مشکات» آماده شده است و به صورت رایگان در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.


این گزارش می افزاید: در این نرم‌افزار علاوه بر امکان مطالعه متن ۱۰۰ جلد از کتاب‌های علامه مصباح یزدی در موضوعات تفسیر و علوم قرآن، شرح روایات و سیره معصومان، فلسفه و منطق، کلام و فلسفه دین، اخلاق و عرفان، مدیریت، علوم سیاسی، حقوق و مسایل اجتماعی و فرهنگی، امکانات پژوهشی از قبیل جستجوی ساده و پیشرفته، فیش‌برداری، نشانه‌گذاری، حاشیه‌نویسی، یادداشت‌نویسی و... در نظر گرفته شده است.


همچنین دسترسی به آثار صوتی و تصویری این استاد برجسته از دیگر امکانات این نرم‌افزار است. سایر کتاب‌های مرحوم علامه مصباح یزدی نیز تدریجاً به این مجموعه افزوده می‌شود.


گفتنی است، این نرم‌افزار که به صورت رایگان عرضه می‌شود، محدودیت نصب نداشته و کاربران می‌توانند با نصب آن در فلش یا کارت حافظه ، از آن به صورت پورتابل روی هر سیستمی استفاده کنند. همچنین به‌روزآوری محتوا و امکانات برنامه در حین استفاده از آن از طریق اینترنت به کاربران اطلاع‌رسانی می‌شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران