حضور موکب‌های اربعینی ایران در عراق قطعی است حضور موکب‌های اربعینی ایران در عراق قطعی است حضور موکب‌های اربعینی ایران در عراق قطعی است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
حضور موکب‌های اربعینی ایران در عراق قطعی است حضور موکب‌های اربعینی ایران در عراق قطعی است حضور موکب‌های اربعینی ایران در عراق قطعی است حضور موکب‌های اربعینی ایران در عراق قطعی است حضور موکب‌های اربعینی ایران در عراق قطعی است

حضور موکب‌های اربعینی ایران در عراق قطعی است

مدیراربعین ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور گفت: حضور موکب‌های اربعینی در عراق امسال قطعی است و موکب‌داران باید خود را برای خدمت‌رسانی و حضور در این کشور آماده کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج یوسف افضلی، مدیر اربعین ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور، در همایش مدیران اجرایی مواکب استان قزوین که روز شنبه(یکم خرداد ماه) در قزوین برگزار شد، اظهار کرد: شهید سلیمانی پایه‌گذار ستاد عتبات عالیات تلاش کرد تا با ایجاد ستاد عتبات به یک ساختار عظیم برای حل مشکلات و توسعه حرم‌ها برسیم.


مدیر اربعین ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور افزود: با تشکیل ستاد بازسازی عتبات اقدامات متعددی در حوزه ساخت و بازسازی حرم‌های مطهر انجام شد و البته با دستور کار قرار گرفتن طرح توسعه حرم مطهر برای اولین بار ما شاهد افزایش ۱۶ تا ۲۰ برابری ظرفیت در حرم ائمه مطهر به ویژه امام حسین(ع) بودیم.


افضلی اظهار کرد: وجود ستاد عتبات توانست روحیه حل مسئله را در بین مردم افزایش دهد و ما دیدیم که موکب‌داران ما با تجربه کم در حوزه‌های مختلف آسیب‌های غیرمترقبه، محرومیت‌زدایی، بهداشت و درمان، توسعه حرم‌های مطهر، اسکان و تغذیه، کمک‌های مومنانه و سایر موارد ورود جدی پیدا کرده و نقش‌آفرینی کردند. نذورات و همدلی که در ستاد با همراهی مردم جمع‌آوری شد امروزه ستاد را به یک بازوهای قدرتی در جامعه برای مرتفع کردن مشکلات مردمی تبدیل شود.


وی تصریح کرد: با حضور زائران در ایام اربعین شرایط کشور عراق پذیرای زائرین زیاد نبود و این فعالیت ستاد عتبات بود که توانست شرایط اسکان و تغذیه را فراهم کند.


مدیر اربعین ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور با اشاره به حضور موکب‌های اربعینی در کشور عراق ابراز کرد: حضور موکب‌های اربعینی در عراق امسال قطعی است و موکب‌داران باید خود را برای خدمت‌رسانی و حضور در کشور عراق آماده کنند و از تمام موکب‌داران می‌خواهیم با ثبت رسمی در سایت و اعلام گزارش کار دقیق حضور فعال داشته باشند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران