تلاش و مقاومت مردم مظلوم فلسطین با نصرت الهی،  قدرت پوشالی اشغالگران قدس را در هم شکست تلاش و مقاومت مردم مظلوم فلسطین با نصرت الهی،  قدرت پوشالی اشغالگران قدس را در هم شکست تلاش و مقاومت مردم مظلوم فلسطین با نصرت الهی،  قدرت پوشالی اشغالگران قدس را در هم شکست بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تلاش و مقاومت مردم مظلوم فلسطین با نصرت الهی،  قدرت پوشالی اشغالگران قدس را در هم شکست تلاش و مقاومت مردم مظلوم فلسطین با نصرت الهی،  قدرت پوشالی اشغالگران قدس را در هم شکست تلاش و مقاومت مردم مظلوم فلسطین با نصرت الهی،  قدرت پوشالی اشغالگران قدس را در هم شکست تلاش و مقاومت مردم مظلوم فلسطین با نصرت الهی،  قدرت پوشالی اشغالگران قدس را در هم شکست تلاش و مقاومت مردم مظلوم فلسطین با نصرت الهی،  قدرت پوشالی اشغالگران قدس را در هم شکست

تلاش و مقاومت مردم مظلوم فلسطین با نصرت الهی،  قدرت پوشالی اشغالگران قدس را در هم شکست

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با اشاره به پیروزی مردم مظلوم فلسطین درجنگ غزه گفت: این نصرت الهی سبب شد تا قدرت پوشالی و هیمنه دروغین رژیم صهیونیستی در جهان شکسته و جایگاه فلسطین در نزد جهانیان احیاء شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت‌الاسلام و المسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، امروز درجلسه تواصی به حق که با حضور کارمندان سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری در نمازخانه این مجموعه با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد، با تبریک سالروز آزادی سازی خرمشهر و همچنین عنایات الهی در پیروزی مردم مظلوم فلسطین درعملیات اخیر گفت: این پیروزی‌ها سبب شد تا قدرت پوشالی و هیمنه دروغین رژیم صهیونیستی در جهان شکسته شود.


وی پیروزی ملت مظلوم فلسطین را برای بسیاری از کشورها غیرمنتظره دانست و تصریح کرد: برادران فلسطینی بدانند که دشمن زخم خورده است و برای جبران آن حتما اقدام خواهد کرد، بنابراین هوشیار و مراقب باشند و از غرور دوری کنند تا این نصرت الهی را حفظ کنند.


نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با اشاره به تعبیر زیبای امام خمینی (ره) که فرمود: «خرمشهر را خدا آزاد کرد» یادآور شد: امام راحل می خواستند با این تعبیر بگویند همه در راه رسیدن به این پیروزی وسیله هستند، زیرا هر جا غرور باشد به دنبال آن غفلت و لطمه خوردن هم وجود دارد، حتی در جنگ احد و دفاع مقدس هم زمانی که رزمندگان مغرور شدند، ضربه خوردند.


وی افزود: رزمندگان مقاومت فلسطین به رژیم صهیونیستی ضربه سنگینی زدند و اشغالگران تلاش خواهند کرد تا این لطمه را جبران کنند، لذا برادران فلسطینی تصور نکنند که جنگ تمام شده است.


وی تاکید کرد: برای ماندگاری این پیروزی باید به خوبی اندیشید و اجازه نداد تاریخ دوباره تکرار شود. راه جلوگیری از آن نیز، شکرگزاری و سپاسگزاری به درگاه پروردگار متعال است.


وی با بهره‌گیری از سخنان معصومین (علیهم السلام) ادامه داد: اولین مرحله سپاسگزاری پس از دعا و نیایش ، برنامه‌ریزی مطلوب است، باید در امور فردی و اجتماعی برنامه‌ریزی داشت و این موضوع از اهمیت بسیار ویژه‌ای برخوردار است، چرا که اگر برنامه‌ریزی نباشد، شکست می‌خوریم.


سرپرست حجاج ایرانی، دومین مرحله از مصادیق شکر را تدبیر و مدیریت دانست و اظهار کرد: با مدیریت خوب می توان مسیرموفقیت را پیمود و به موفقیت‌های بزرگی دست یافت، اگر مدیریت خوب باشد، مال اندک فراوان، و با مدیریت نکردن، مال فراوان ضایع می‌شود.


وی با تاکید بر اینکه مدیریت باید با قاطعیت همراه باشد، گفت: اگر برنامه خوب و مدیریت قوی و درلایه اجرا، مجریان توانا و قوی داشته باشیم، حکومت پایدارخواهد بود و عدم رعایت آن، یعنی شکرنعمت را به جا نیاورده ایم.


نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در پایان بر لزوم پرهیز از گناه برای شکرگذاری از نعمت‌های خداوند تاکید کرد و تعقل در همه حال را ضروری دانست.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران