بررسی روند اجرای برنامه‌های فرهنگی در نشست مسئولان استانی کمیته فرهنگی اربعین

روند اجرای برنامه‌های فرهنگی و هماهنگی بین بخش‌های مختلف در نشست مسئولان استانی کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین بررسی شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی حج، در جلسه‌ای با حضور معاونان و مسئولان بخش‌های مختلف استانی کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین، آخرین وضعیت برنامه‌های فرهنگی و آموزشی اربعین 1400 موردبحث و بررسی قرار گرفت.


 در این نشست حجج اسلام و المسلمین سیدعبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، حمید احمدی رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین،   علی پروانه مسئول امور استان ها و نمایندگی های بعثه مقام معظم رهبری و محمدمهدی شریف تبار معاون فرهنگی و آموزشی کمیته فرهنگی اربعین گزارشی از وضعیت و پیشرفت برنامه‌های فرهنگی اربعین در استان‌ها ارائه کردند.


 برگزاری جلسات کمیته فرهنگی در استان‌ها و مشارکت فعال دستگاه‌های عضو، هماهنگی همه بخش‌ها در تعامل با استان‌ها و اجرای برنامه‌ها از جمله تاکیدات مطرح شده در این جلسه بود.


در ادامه جلسه شرکت‌کنندگان در خصوص آموزش کارگزاران و توجیه عمومی و تولید به هنگام محصولات و تقویم اجرای برنامه‌ها بحث و تبادل‌نظر کردند.


در این جلسه حجت‌الاسلام حمید احمدی رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی بر ضرورت تعامل با بخش‌های مختلف و اجتناب از تصدی‌گری و تدوین سیاست‌های بخش‌های مختلف تأکید کرد.


رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین، همچنین در این جلسه خواستار تدوین سیاست‌ها در حوزه رسانه، اطلاع‌رسانی، فرهنگی، همایش‌ها و هم‌اندیشی‌ها، حوزه بانوان، فضای مجازی، کودک و نوجوان شد.


 رصد و آسیب‌شناسی از تمامی مراسم‌ها به‌ویژه حوزه فرهنگی و تبلیغی از دیگر موضوعات مورد تأکید این جلسه بود.


| شناسه مطلب: 106650




اربعین



مطالب مرتبط

نظرات کاربران