بهره‌گیری وزارت اوقاف مصر از فضای مجازی برای تبلیغ اسلام بهره‌گیری وزارت اوقاف مصر از فضای مجازی برای تبلیغ اسلام بهره‌گیری وزارت اوقاف مصر از فضای مجازی برای تبلیغ اسلام بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بهره‌گیری وزارت اوقاف مصر از فضای مجازی برای تبلیغ اسلام بهره‌گیری وزارت اوقاف مصر از فضای مجازی برای تبلیغ اسلام بهره‌گیری وزارت اوقاف مصر از فضای مجازی برای تبلیغ اسلام بهره‌گیری وزارت اوقاف مصر از فضای مجازی برای تبلیغ اسلام بهره‌گیری وزارت اوقاف مصر از فضای مجازی برای تبلیغ اسلام

بهره‌گیری وزارت اوقاف مصر از فضای مجازی برای تبلیغ اسلام

وزیر اوقاف مصر اعلام کرد: این وزارت به منظور تبلیغ اسلام و تقویت فرهنگ دینی صحیح ۱۹ کانال و صفحه مختلف در شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی تأسیس کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، محمد مختار جمعه، وزیر اوقاف مصر اعلام کرد: این وزارت ۱۹ کانال و صفحه مختلف در شبکه‌های اجتماعی به منظور تبلیغ دین اسلام و تقویت فرهنگ دینی تأسیس کرده است. علاوه بر این، ۱۸۷ عنوان کتاب الکترونیک نیز بر روی این صفحات بارگذاری شده است.


وی تأکید کرد: وزارت اوقاف مصر بر تمام ائمه جماعت و مبلغان به طور مستمر نظارت می‌کند تا از درستی شیوه آن‌ها در رسیدن به اهداف تبلیغ اسلامی اطمینان حاصل کند.


وزیر اوقاف مصر تصریح کرد: تبلیغ اسلام از طریق فضای مجازی، یکی از اهداف مهم این وزارت در شرایط کنونی است تا از این طریق به تبلیغ درست اسلام و اندیشه معتدلانه به منظور مقابله با معلومات دینی نادرست دست یابد.


وی افزود: امروزه مواجهه با کتاب‌های الکترونیکی ضاله با اقامه حجت و دلیل به یک ضرورت تبدیل شده است.وزیراوقاف مصراعلام کرد: این وزارت به منظور تبلیغ اسلام و تقویت فرهنگ دینی صحیح ۱۹ کانال و صفحه مختلف در شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی تأسیس کرده است.




نظرات کاربران