۲۵ هزار فلسطینی در نماز جمعه امروز مسجدالاقصی حضور یافتند ۲۵ هزار فلسطینی در نماز جمعه امروز مسجدالاقصی حضور یافتند ۲۵ هزار فلسطینی در نماز جمعه امروز مسجدالاقصی حضور یافتند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
۲۵ هزار فلسطینی در نماز جمعه امروز مسجدالاقصی حضور یافتند ۲۵ هزار فلسطینی در نماز جمعه امروز مسجدالاقصی حضور یافتند ۲۵ هزار فلسطینی در نماز جمعه امروز مسجدالاقصی حضور یافتند ۲۵ هزار فلسطینی در نماز جمعه امروز مسجدالاقصی حضور یافتند ۲۵ هزار فلسطینی در نماز جمعه امروز مسجدالاقصی حضور یافتند

۲۵ هزار فلسطینی در نماز جمعه امروز مسجدالاقصی حضور یافتند

با حضور هزاران فلسطینی در مسجدالاقصی نماز جمعه در میان تدابیر امنیتی شدید رژیم صهیونیستی، برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج،  بر اساس اعلام اداره اوقاف اسلامی بیت المقدس امروز (14 خرداد ماه) نماز جمعه با حضور ۲۵ هزار فلسطینی در میان اقدامات سخت‌گیرانه اشغالگران برای ورود شهروندان فلسطینی از کرانه باختری اقامه شد.


نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی، با تشدید تدابیر خود برای ورود نمازگزاران، هویت مردان جوان را بررسی و نیروهای خود را در دروازه‌های مسجد الاقصی مستقر کردند.


این در حالی است که هتک حرمت مسجد الاقصی از سوی شهرک‌نشینان صهیونیست همچنان ادامه دارد. منابع خبری روز چهارشنبه از بیت‌المقدس گزارش دادند که ۶۱ شهرک‌نشین برای دومین روز متوالی به صحن‌های مسجدالاقصی حمله کردند.


وب‌سایت عرب‌۴۸ اعلام کرد: شهرک‌نشینان تحت حفاظت پلیس رژیم صهیونیستی صبح چهارشنبه به صحن‌های مسجدالاقصی یورش بردند.


همچنین یک نهاد تندرو صهیونیستی از سفیر امارات در سرزمین‌های اشغالی برای همراهی با شهرک‌نشینان صهیونیست در ورود غیرقانونی به مسجدالاقصی دعوت کرد.


مدیر اجرایی مؤسسه صهیونیستی «جبل الهیکل در دست ماست» در پیامی به محمد محمود الخواجه، سفیر امارات در سرزمین‌های اشغالی از او خواست در حملات شهرک‌نشینان تندرو صهیونیست به مسجد‌الاقصی شریک شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران