راه‌اندازی کمپین مجازی برای اخراج نماینده اسرائیل در مراکش راه‌اندازی کمپین مجازی برای اخراج نماینده اسرائیل در مراکش راه‌اندازی کمپین مجازی برای اخراج نماینده اسرائیل در مراکش بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
راه‌اندازی کمپین مجازی برای اخراج نماینده اسرائیل در مراکش راه‌اندازی کمپین مجازی برای اخراج نماینده اسرائیل در مراکش راه‌اندازی کمپین مجازی برای اخراج نماینده اسرائیل در مراکش راه‌اندازی کمپین مجازی برای اخراج نماینده اسرائیل در مراکش راه‌اندازی کمپین مجازی برای اخراج نماینده اسرائیل در مراکش

راه‌اندازی کمپین مجازی برای اخراج نماینده اسرائیل در مراکش

هزاران نفر در مراکش در اعتراض به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی با شرکت در پویشی درشبکه‌های اجتماعی، اخراج نماینده رژیم صهیونیستی از کشورشان و قطع روابط با تل‌آویو را خواستار شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، فعالان مراکشی با آغاز پویشی خواستار اخراج دیوید گوورین، نماینده رژیم صهیونیستی  در رباط شدند.


آنها با هشتگ «اخراج نماینده رژیم صهیونیستی» در شبکه‌های اجتماعی فیس بوک و توییتر شرکت کردند و هزاران مراکشی نیز با آن همراه شدند.


به گفته فعالان مراکشی، این هشتگ به ترند اول توییتر در مراکش تبدیل شده است.


هزاران فعال هم عکس‌های شخصی خود را در توییتر، فیس بوک و سایر شبکه‌های اجتماعی به تصاویر نمادین آرمان فلسطین مانند پرچم فلسطین و قبة الصخرة تغییر دادند.


حسن الیوسفی، یک روزنامه‌نگار در صفحه شخصی خود در فیس بوک نوشت: مردم رباط پایتخت مراکش با اقامت دیوید گوورین در کشورشان مخالف هستند.


رشید بریم، یک فعال دیگر مراکشی هم در صفحه کاربری خود نوشت: نماینده رژیم اشغالگر در مراکش عنصر نامطلوب است و همراهی با پویش اخراج او کم‌ترین تکلیف برای دفاع از ملت فلسطین است. این همراهی تا پاکسازی سرزمین مراکش از لوث صهیونیست‌ها باید ادامه داشته باشد.


رژیم صهیونیستی و مراکش در دهم دسامبر گذشته ازسرگیری روابط دیپلماتیک خود را که از سال ۲۰۰۰ میلادی متوقف شده بود، اعلام کردند.


بدین ترتیب مراکش چهارمین کشور عربی بود که در سال ۲۰۲۰ میلادی پس از امارات، بحرین و سودان موافق عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی شده است.


این پویش بشه دنبال تداوم حملات وحشیانه نظامیان صهیونیست به شهر قدس اشغالی و دیگر مناطق کرانه باختری و همچنین سرزمین‌های اشغالی راه اندازی شده است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران