انفجار بمب در بلوچستان پاکستان جان ۴ مرزبان را گرفت انفجار بمب در بلوچستان پاکستان جان ۴ مرزبان را گرفت انفجار بمب در بلوچستان پاکستان جان ۴ مرزبان را گرفت بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
انفجار بمب در بلوچستان پاکستان جان ۴ مرزبان را گرفت انفجار بمب در بلوچستان پاکستان جان ۴ مرزبان را گرفت انفجار بمب در بلوچستان پاکستان جان ۴ مرزبان را گرفت انفجار بمب در بلوچستان پاکستان جان ۴ مرزبان را گرفت انفجار بمب در بلوچستان پاکستان جان ۴ مرزبان را گرفت

انفجار بمب در بلوچستان پاکستان جان ۴ مرزبان را گرفت

ارتش پاکستان روز دوشنبه اعلام کرد: انفجار بمب کارگذاشته شده توسط عناصر تروریستی در حومه «کویته» مرکز ایالت بلوچستان پاکستان جان چهار مرزبان این کشور را گرفت. 

به گزارش خبرگزاری ها، کاروان نیروهای سپاه مرزی در منطقه‌ای واقع در حومه شهر کویته هدف بمب جاسازی شده در کنار جاده قرار گرفت.


 ارتش پاکستان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: چهار نفر از نیروهای مرزبانی از جمله یک افسر درجه دار ارتش در این انفجار تروریستی کشته شدند.


 تاکنون هیچ گروهی مسئولیت حمله به نیروهای مرزبانی پاکستان را برعهده نگرفته است.


 یازدهم خردادماه امسال نیز درپی دوحمله جداگانه عناصر تروریستی به نیروهای امنیتی در ایالت بلوچستان ۹ تن شامل ۵ مهاجم و چهار نظامی پاکستان کشته و ۱۴ نفر دیگر زخمی شدند.


در گذشته شورشیان وابسته به گروه‌های غیرقانونی، عناصر تروریستی تحریک طالبان و یا داعش مسئولیت بمب‌گذاری‌ها و حملات مسلحانه در کویته و دیگر مناطق ایالت بلوچستان را برعهده گرفته‌اند.




نظرات کاربران