نامه بیش از ۶۰۰ تن از ائمه جمعه و جماعت، علما و مبلغان اهل سنت ایران به رهبر معظم انقلاب

جمعی از ائمه جمعه و جماعت، علما و مبلغان اهل سنت ایران با انتشار نامه ای خطاب به رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای برای حضور پرشور در انتخابات پیش رو اعلام آمادگی کرده و از ملت بزرگ ایران جهت حضور در آن دعوت به عمل آوردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، متن نامه ائمه جمعه و جماعت، علما و مبلغان اهل سنت ایران به شرح زیر است:


باسمه تعالی


حضرت آیت الله العظمی خامنه ای «مدظله­ العالی»


رهبر عالیقدر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ولی امر مسلمین جهان


سلام علیکم


با احترام و آرزوی توفیق روزافزون برای حضرتعالی و سایر خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، همانگونه که مستحضرید ملت بزرگ ایران بار دیگر در برابر چشم دوستان و دشمنان خود، در آستانه آزمونی سرنوشت ساز قرار گرفته است.


انتخابات مظهر قدرت و نشانه بارزی از اسلامیت و جمهوریت نظام است و مردم فهیم ایران اسلامی در ۲۸ خرداد ماه، ان شاءالله برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات خویش خواهند افزود و با حضور حداکثری در صحنه انتخابات پیش رو، با آرمان های امام راحل «رحمت الله علیه» و شهدای والامقام تجدید پیمان خواهند نمود.


بی شک توجه به وصایای گرانسنگ بنیانگذار فقید نظام اسلامی و منویات روشنگرانه حضرتعالی به عنوان مشعل فروزان هدایت جامعه، می تواند مسیر حضور حداکثری و دشمن شکن و نیز انتخاب اصلح را برای این ملت بزرگوار هموار ساخته و به لطف الهی آینده ای روشن تر برای مردم قدرشناس ایران اسلامی رقم بزند.


آن رهبر حکیم و فرزانه با تشریح توطئه­ های دشمنان، بارها به حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی تأکید فرموده و با بیان شاخص ها و معیارهای ارزشمند برای نامزدهای ریاست جمهوری و دعوت آنان به اقناع مردم و صداقت در بیان توانمندی ها و شعارهای انتخاباتی، در صدد آگاه سازی آحاد مردم  نسبت به حق قانونی و تکلیف شرعی و  ملی خود بر آمده اید که امید است با اتکال به الطاف الهی و بهره مندی از این رهنمودهای مدبرانه  و حضوری مؤثر و به یادماندنی از سوی مردم قدرشناس، موجبات یأس دشمنان قسم خورده اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شادمانی قلب دوستداران انقلاب اسلامی در سراسر عالم را فراهم سازیم.


در این راستا اینجانبان، جمعی از امامان جمعه و جماعت  و علمای اهل سنت کشور به عنوان پرچمداران عزت و افتخار و منادیان وحدت و یکپارچگی در ایران اسلامی ضمن تجدید پیمان با آرمان های والای امام راحل و شهدا  و لبیک گویی به اوامر آن حکیم فرزانه، به حضرتعالی اعلام می داریم که مردم ایران از هر قومیت و مذهبی که باشند با درک صحیح از شرایط حساس جهان، به ویژه فتنه گری های مداوم استکبار جهانی و صهیونیزم بین الملل در منطقه، رأی دادن را حق و تکلیف مسلم هر ایرانی برای دخالت در تعیین سرنوشت و حراست از میهن و ارزش های ملی خود دانسته و هیچ گاه نخواهند گذاشت بدخواهان با توطئه اختلاف و توهم چنددستگی مردم را ناامید و دشمنان  بد عهد و بد اندیش به تاراج اندوخته ­های ارزشمند ملت که حاصل خون هزاران هزار شهید است بپردازند.


در پایان از همه علما، طلاب، مبلغان و فرهیختگان جامعه می خواهیم به منظور سربلندی ایران عزیز و پاسداشت ارزش های والای انقلاب، از هیچ کوششی برای دعوت آحاد مردم بخصوص جامعه اهل سنت به حضور حداکثری و انتخاب اصلح با توجه به کارنامه و برنامه نامزدها دریغ ننموده و از هرگونه شعار و عملی  که خواسته یا ناخواسته آب بر آسیاب دشمنان اسلام و نظام اسلامی می ریزد خودداری نمایند.


باشد که با انتخاب دولت مردانی ارزشی، مردمی و خدمتگزار، مشکلات پیش روی مردم شایسته و وفادار برطرف و با اقتدار روزافزون کشور اسلامی مان، زمینه شکل گیری تمدن نوین اسلامی فراهم گردد. ان شاءالله


سلامتی و طول عمر با عزت و دوام توفیقات حضرتعالی را که چشم و چراغ و امید مستضعفان و آزادگان عالم هستید  از ایزد منان مسألت می نماییم.


والسلام علیکم و رحمت­ الله و برکاته


جمعی از امامان جمعه و جماعت، علما و مبلغان اهل سنت ایران اسلامی




مطالب مرتبط

نظرات کاربران