دیدار کارگزاران حج و زیارت استان لرستان با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کارگزاران حج و زیارت استان لرستان با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کارگزاران حج و زیارت استان لرستان با نماینده ولی فقیه در استان بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دیدار کارگزاران حج و زیارت استان لرستان با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کارگزاران حج و زیارت استان لرستان با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کارگزاران حج و زیارت استان لرستان با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کارگزاران حج و زیارت استان لرستان با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کارگزاران حج و زیارت استان لرستان با نماینده ولی فقیه در استان

دیدار کارگزاران حج و زیارت استان لرستان با نماینده ولی فقیه در استان

به مناسبت هفته حج کارگزاران حج و زیارت استان لرستان با حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج, به مناسبت هفته حج کارگزاران حج و زیارت استان لرستان روز چهارشنبه (26 خرداد ماه) با حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان خرم آباد دیدار کردند.


در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی ضمن گرامیداشت و تبریک هفته حج ، حج را یکی از ارکان عبادات عنوان کرد که در منابع دینی به آن سفارش ویژه شده است.


وی افزود: باید به دنبال نهادینه شدن فرهنگ حج و زیارت در جامعه باشیم.


وی در بخش دیگری از سخنان خود اقدامات جمهوری اسلامی ایران در موسم حج را یادآور شد و افزود: در موسم حج خدمات جمهوری اسلامی ایران برجسته است و بین سایر کشورها می درخشد.


وی ابراز امیدواری کرد با برچیده شدن ویروس محنوس کرونا ، همچون گذشته شاهد برگزاری حج, عمره و زیارت عتبات عالیات باشیم.


بر پایه این گزارش در ابتدای این دیدار آقای سیدحمید مصطفایی مدیر حج و زیارت استان لرستان گزارشی از عملکرد و برنامه های حوزه حج و زیارت ارائه کرد.


 


| شناسه مطلب: 106999




استان لرستان



مطالب مرتبط

نظرات کاربران