رونمایی از ۵ اثر علمی در موضوع شبهات کرونایی رونمایی از ۵ اثر علمی در موضوع شبهات کرونایی رونمایی از ۵ اثر علمی در موضوع شبهات کرونایی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
رونمایی از ۵ اثر علمی در موضوع شبهات کرونایی رونمایی از ۵ اثر علمی در موضوع شبهات کرونایی رونمایی از ۵ اثر علمی در موضوع شبهات کرونایی رونمایی از ۵ اثر علمی در موضوع شبهات کرونایی رونمایی از ۵ اثر علمی در موضوع شبهات کرونایی

رونمایی از ۵ اثر علمی در موضوع شبهات کرونایی

از ۵ اثر مکتوب با موضوع کرونا که به همت مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات حوزه به تألیف و چاپ رسیده اند طی مراسمی امروز رونمایی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج از ۵ اثر جدید با موضوع کرونا که به همت مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات حوزه علمیه قم به تألیف و چاپ رسیده اند، امروز در دفتر این مرکز و طی مراسمی رونمایی شد.


بر اساس این گزارش، در این مراسم از پنج اثر مکتوب شامل چهار کتاب با عناوین «کرونا و جامعه»، «کرونا و دین»، «کرونا و نظام»، «کرونا، فرصت ها و تهدیدها» و یک مجله با عنوان «پاسخ» رونمایی شد.


این آیین با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن زمانی مسئول دفتر سیاسی اجتماعی حوزه های علمیه برگزار شد و در پایان آن از دست اندرکاران تولید این محصولات تقدیر به عمل آمد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران