تبریک و قدردانی سرپرست حجاج ایرانی از حضور باشکوه مردم در انتخابات 28 خردادماه

سرپرست حجاج ایرانی، ضمن تبریک و قدردانی از حضور باشکوه و بی‌نظیر ملت ایران اسلامی در انتخابات 28 خردادماه، با توجه به فعالیت‌های بد خواهان اظهار کرد: اکنون فصل خدمت آغاز شده و رئیس جمهور منتخب با قدردانی از حضور باشکوه مردم و توفیق کسب اعتماد آنان به دنبال حل مشکلات معیشی و اقتصادی و پیشرفت کشور باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی  حج، حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در ویژه برنامه دهه کرامت که امروز به صورت مستقیم از شبکه قرآن و معارف سیما و از حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در شهر ری پخش می‌شد در سخنانی پیروزی ملت ایران اسلامی در انتخابات 28 خرداد ماه را تبریک گفت.
وی با بیان اینکه مردم باحضور باشکوه و پرشور خود در انتخابات برگ زرین دیگری برای انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رقم زدند، خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی همچون سایر انتخابات، این دوره نیز به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک گفته و پاسخ کوبنده‌ای به دشمنان نظام و تحریم کنندگان انتخابات دادند.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، ضمن تبریک کسب اعتماد مردم  به رئیس جمهور منتخب تصریح کرد: با توجه به پایان یافتن رقابت انتخاباتی و پیروزی ملت ایران در این آزمون بزرگ، از امروز فصل خدمت، همدلی و همبستگی آغاز شده و همه باید برای پیشرفت نظام و انقلاب اسلامی یکدست شده و به دنبال اجرای مطالبات رهبر معظم انقلاب براساس بیانیه گام دوم انقلاب باشیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک دهه کرامت و ولادت با سعادت ثامن الحجج (ع) به 12 توصیه امام رضا (ع) به حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) اشاره کرد و گفت: در این توصیه آمده است «ای عبدالعظیم! سلام گرم مرا به دوستدارانم برسان و به آنان بگو: در دلهای خویش برای شیطان راهی نگشایند. و آنان را به راستگویی در گفتار و ادای امانت و سکوت پرمعنا و ترک درگیری و جدال در کارهای بیهوده و بی فایده فراخوان. و به صله رحم و رفت و آمد با یکدیگر و رابطه گرم و دوستانه با هم دعوت کن، چرا که این کار باعث تقرب به خدا و من و دیگر اولیاء اوست.


 




نظرات کاربران