«انصارالله» یمن مسدود شدن شبکه‌ های ماهواره‌ ای محور مقاومت را محکوم کرد «انصارالله» یمن مسدود شدن شبکه‌ های ماهواره‌ ای محور مقاومت را محکوم کرد «انصارالله» یمن مسدود شدن شبکه‌ های ماهواره‌ ای محور مقاومت را محکوم کرد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
«انصارالله» یمن مسدود شدن شبکه‌ های ماهواره‌ ای محور مقاومت را محکوم کرد «انصارالله» یمن مسدود شدن شبکه‌ های ماهواره‌ ای محور مقاومت را محکوم کرد «انصارالله» یمن مسدود شدن شبکه‌ های ماهواره‌ ای محور مقاومت را محکوم کرد «انصارالله» یمن مسدود شدن شبکه‌ های ماهواره‌ ای محور مقاومت را محکوم کرد «انصارالله» یمن مسدود شدن شبکه‌ های ماهواره‌ ای محور مقاومت را محکوم کرد

«انصارالله» یمن مسدود شدن شبکه‌ های ماهواره‌ ای محور مقاومت را محکوم کرد

عضو شورای عالی سیاسی یمن مسدود کردن شبکه های ماهواره ای محور مقاومت از جمله العالم، پرس تی وی و المسیره را محکوم کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج به نقل از «اسپوتینک عربی»، محمد علی الحوثی، عضو شورای عالی سیاسی یمن در شبکه توییتر گفت: اقدام وزارت دادگستری آمریکا در مسدود کردن شبکه‌ های ماهواره‌ ای محور مقاومت را محکوم کرد و گفت: این اقدام نشان دهنده تاثیر گذاری این شبکه ها بوده است و فعالیت این شبکه ‌ها، آمریکا را به وحشت انداخته است، هر چند که آنها مدعی آزادی بیان هستند.


وی افزود: مسدود کردن دسترسی شبکه هایی همچون المسیره، پرس تی وی و العالم،  نقاب از چهره دمکراسی و شعارهای آن برداشت. آمریکا در حال تقابل همه جانبه است حتی شده با بستن سایت‌ ها باشد.


بنابراین گزارش، ساعاتی پس از آنکه وزارت دادگستری آمریکا شبکه تلویزیونی المسیره را بست،  انصارالله از طریق لینکی جدید آن را راه ‌اندازی کرد.


انصارالله یمن همچنین اعلام کرد: آمریکا پس از آن شبکه العالم را مسدود کرد، زیرا این شبکه نیز شعارهای دروغین آنها را در آزادی بیان برملا می کرد.




نظرات کاربران