رژیم صهیونیستی ، ناقض بزرگ حقوق کودکان رژیم صهیونیستی ، ناقض بزرگ حقوق کودکان رژیم صهیونیستی ، ناقض بزرگ حقوق کودکان بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
رژیم صهیونیستی ، ناقض بزرگ حقوق کودکان رژیم صهیونیستی ، ناقض بزرگ حقوق کودکان رژیم صهیونیستی ، ناقض بزرگ حقوق کودکان رژیم صهیونیستی ، ناقض بزرگ حقوق کودکان رژیم صهیونیستی ، ناقض بزرگ حقوق کودکان

رژیم صهیونیستی ، ناقض بزرگ حقوق کودکان

سازمان ملل با انتشار یک گزارش سالانه به اقدام های خشونت آمیز صهیونیست ها علیه فلسطینی ها اشاره و تل آویو را ناقض بزرگ حقوق کودکان فلسطینی معرفی کرد. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، روزنامه تایمز اسرائیل نوشت: درگزارش سازمان ملل که به تاریخ ۶ مه ۲۰۲۱ میلادی روز دوشنبه به شورای امنیت سازمان ملل ارائه شد ؛ آمده است که ۳۴۰ کودک فلسطینی در کرانه باختری، قدس و غزه در سال گذشته از اقدامات خشونت آمیز آسیب دیدند.


آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل نگارنده اصلی این گزارش اشاره می کند که حملات رژیم اسرائیل شامل دستگیری ۳۶۱ کودک فلسطینی می شود که ده ها نفر از آنها مورد خشونت فیزیکی نیروهای امنیتی تل آویو قرار گرفتند. این گزارش نشان می دهد که رژیم صهیونیستی ۸ کودک فلسطینی در کرانه باختری را به شهادت رسانده است.


بر اساس این گزارش، تل آویو در سال ۲۰۲۰ میلادی در مجموع ۳۲۴ کودک فلسطینی را زخمی کرده که ۱۷۰ تن از آنها با گاز اشک آور و ۷۰ نفر از آنها توسط گلوله پلاستیکی زخمی شدند. گزارش سازمان ملل همچنین نشانگر این است که نیروهای اشغالگر صهیونیستی به ۲۶ مدرسه و بیمارستان و شهرک نشینان به ۴ مورد حمله کردند.


به تازگی سازمان عفو بین الملل نیز پلیس اشغالگر رژیم صهیونیستی را به دلیل استفاده از اقدام های بی رحمانه علیه معترضان صلح طلب فلسطینی در قدس اشغالی محکوم کرد.


عفو بین الملل پس از دریافت گزارش شاهدان و تجزیه و تحلیل ۴۵ فیلم و سایر رسانه های دیجیتال و همچنین مستندی از خشونت تل آویو که منجر به زخمی شدن صدها فلسطینی و کشته شدن یک جوان ۱۷ ساله شد، دریافت که اقدام های پلیس رژیم صهیونیستی سرکوبگرانه و تبعیض آمیز بوده است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران