انتشار فصلنامه مطالعات راهبردی فرهنگ انتشار فصلنامه مطالعات راهبردی فرهنگ انتشار فصلنامه مطالعات راهبردی فرهنگ بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
انتشار فصلنامه مطالعات راهبردی فرهنگ انتشار فصلنامه مطالعات راهبردی فرهنگ انتشار فصلنامه مطالعات راهبردی فرهنگ انتشار فصلنامه مطالعات راهبردی فرهنگ انتشار فصلنامه مطالعات راهبردی فرهنگ

انتشار فصلنامه مطالعات راهبردی فرهنگ

پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، فصلنامه مطالعات راهبردی فرهنگ را باهدف تقویت دانش مطالعات راهبردی در حوزه فرهنگ منتشر می‌کند. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات با هدف گسترش، ارتقاء و انتشار دستاوردها و یافته‌های تحقیقاتی در زمینه برنامه‌ریزی، سیاستگذاری، مدیریت فرهنگی در کشور، فصلنامه «مطالعات راهبردی فرهنگ» را منتشر می‌کند.


این فصلنامه باهدف تقویت دانش مطالعات راهبردی در حوزه فرهنگ و به مدیرمسئولی محمد سلگی و سردبیری ابراهیم حاجیانی منتشر می‌شود.


این نشریه به موضوعاتی چون آینده‌پژوهی، تحلیل‌های سیاستی، ارزیابی خط‌مشی‌ها، ارائه پیشنهادهای سیاستی،تجزیه و تحلیل ساختارهای مدیریتی، مال و تصمیم‌گیری فرهنگی می‌پردازد تا به‌واسطه آن دانش مطالعات راهبردی در حوزه فرهنگ تقویت و زمینه تحقق اهداف و سیاست‌های فرهنگی کشور فراهم آید.


سیاست‌گذاری فرهنگی یا حکمرانی فرهنگی در ایران،تحلیل فرایندهای تصمیم‌گیری، برنامه‌ریزی در دستگاه‌های مختلف فرهنگی کشور،مدیریت تغییرات و تحولات فرهنگی، مسائل فرهنگی بین‌المللی و آینده‌پژوهی در حوزه‌های مختلف فرهنگی محورهای این فصلنامه است.


حسین اسکندری، ابرهیم حاجیانی، محمود شهابی، داریوش مطلبی، علی منتظری و علی یوسفی اعضای هیات تحریره این فصلنامه هستند.


اعضای هیات تحریریه بین‌المللی این فصلنامه را محمد رضایی و عقیل دغاقله تشکیل می‌دهند.


رقیه مهری مدیریت اجرایی فصلنامه را بر عهده دارد. این فصلنامه با نشانی http://scsj.ricac.ac.ir در دسترس خواهد بود.


علاقه‌مندان به ارائه مقاله در این فصلنامه می‌توانند از طریق سایت اختصاصی مجله اقدام کنند. مقالات سیاستی در حوزه فرهنگ عامه‌پسند، سبک زندگی، جوانان، زنان، هویت، قومیت، فرهنگ نخبه‌پسند، دموکراسی فرهنگی، انسجام ملی، تعلیم و تربیت، زبان، معماری، صنایع فرهنگی، صنایع خلاق، امنیت فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، مصرف کالاهای فرهنگی و از این قبیل قابل پذیرش خواهد بود.


| شناسه مطلب: 107157




فرهنگ فصلنامه



مطالب مرتبط

نظرات کاربران