لزوم آینده نگری و ارائه راهکارهای جدید برای بهینه شدن برنامه های بعثه در شرایط مختلف

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در نشست شورای مدیران بعثه مقام معظم رهبری با توجه به شرایط ناشی از تعطیلی سفرهای زیارتی بر لزوم آینده نگری و ارائه راهکارهای جدید برای بهینه شدن برنامه های بعثه  در شرایط مختلف تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌ رسانی حج، در این نشست که امروز به ریاست حجت‌الاسلام ‌والمسلمین سید عبدالفتاح نواب تشکیل شد، نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت از معاونت ها و مدیران واحدهای مختلف بعثه مقام معظم رهبری خواست تا جمع بندی بررسی های خود در خصوص برنامه های این مجموعه برای سال 1400 را ظرف دو هفته آینده به این نشست ارائه دهند تا گام های پیش رو باز تعریف شود.


وی گفت: کارکنان همه واحدها با مطالعه و آینده نگری راهکارهایی را که می تواند به راهبری بهینه فرآیندها بیانجامد؛ ارائه دهند تا با دست پر برنامه های سال 1400 اجرایی شود.


دراین جلسه آقای محمد حسین خوشنویس معاون توسعه مدیریت و منابع و مدیران واحدهای بهبود فرآیندها و فناوری اطلاعات، امور مالی، منابع انسانی و پشتیبانی و برنامه ، بودجه و تحول سازمانی این معاونت برنامه های خود را برای سال 1400 بیان کردند و در ادامه نیز حجت الاسلام هادی اکبری مدیرعامل موسسه فرهنگی و هنری مشعر و میرزا علیزاده رئیس پژوهشکده حج و زیارت درباره فعالیت های این دو مجموعه فرهنگی در سال 1400 گزارش دادند.


حجت الاسلام والمسلمین نواب نیز با توجه به اینکه تعطیلی سفرهای حج، عمره و عتبات شرایط خاصی را برای مجموعه حج و زیارت ایجاد کرده است، بر لزوم توجه به  ضرورت ها و فعالیت هایی که محوری است و اولویت دارد ؛ تاکید کرد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران